søndag den 8. maj 2011

Sol og blæst i kolonihaven..

Vi har tilbragt en dejlig dag i kolonihaven sammen med Kristina og Michael, med gang i grillen og slik på terrassen:)
Det bliver nok også den sidste af den slags dage derude, for vi fik kolonihaven vurderet i fredags og sku gerne få resultatet imorgen, så vi kan få den sat til salg.
Vejret har været ok, men der blæser jo helt vildt idag!
Alligevel er det lykkedes Kristian at blive negerbrun og jeg har ikke fået noget der ligner farve! Unfair siger jeg bare!

Emma er altid helt udmattet efter en tur i kolonihaven.
På vej hjem smuttede vi forbi Paradis med Kristina og Michael inde i byen, hvor Emma var med ude og få en masse opmærksomhed. Det vidst også første gang, at hun har været med inde i byen:)
Nu snorker hun derudaf..

5 kommentarer:

Eeyorenyk sagde ...

Ja, det kan jo godt være hårdt at være en lille hund, når man er genstand for stor opmærksomhed. ;)

MissMuffin sagde ...

Jeg har aldrig Emma med inde i centrum, for jeg synes ikke at hunde høre til der i menneskemylderet og hun vil slet ikke synes om det.
En søndag eftermiddag hvor butikkerne er lukket er dog okay, for der er alligevel ikke så mange mennesker..
Så idg fik hun meget opmærksomhed fra de mennesker der nu var:)

Piskeriset sagde ...

Er du sikker på, at han ikke har snydt med soyaflasken?

Krydser fingre for godt nyt mht. kolonihaven!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, desværre ikke!
Kristian er lys og jeg er mørk, så det er altid ham der bliver brun først!
Meen, tror nu også, at jeg fik lidt sol igår, synes at mine kinder og næse er lidt røde her til morgen:)

Unknown sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.