onsdag den 18. maj 2011

Nude

 Lige for tiden er jeg vild med parfume og alt der dufter af roser!
Den nye Chloe-duft skulle eftersigende dufte af roser, så den var jeg i Matas for at snuse til, men den skuffede.
Den duftede bare som en mild version af den, som jeg allerede har.
Heldigvis var det en meget sød ekspedient jeg snakkede med og så snart jeg nævnte roser, så fløj hun hen til hylden efter denne her duft fra Stella McCartney.
Uhm, den er god!
Ren, mild og med den skønneste duft af roser. Lige det jeg ledte efter.

Helt klart en ny favorit, som kom med hjem, for jeg var så heldig at få et gavekort i fødselsdagsgave:)
Nu er jeg også dækket godt ind med de 3 Daisy-parfumer fra Marc Jacobs, Chloe by Chloe og en lyerød fra DKNY.
Hvorfor en parfume er din ynglings for tiden?

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhmm... Elsker parfume og har nok 15-20 stk.
Men i foråret og om sommeren er jeg mest til lette dufte, som fx. Calvin Kleins Eternity Moment Summer. Den brugte jeg rigtig meget sidste sommer. I år har det mest være Eden, fra Cacharel. Den kan man desværre ikke få i Danmark længere :-(
Kærligst Lea

Lise sagde ...

Jeg er vild med Omnia Crystalline fra BVLGARI for tiden - den dufter helt utroligt dejligt ellers har jeg proevet mange fra Diptyque som jeg syntes rigtigt godt om.

Lise
www.detskalsmageafnoget.blogspot.com

Cæcilie sagde ...

Jeg er lidt skizo i mit forhold til parfumedufte; på den ene side er jeg vild med tunge, feminine dufte, som chanel 'no. 5' .
På den anden side er jeg også vild med lette, og blomsteragtige dufte, som Pradas 'Infusion de feur d'oranger' og Guerlains 'Herba fresca'.

God man der ikke findes love for hvor mange dufte man må have:)
Mvh. Cæcilie

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

eeelllsskkker også bare parfumer ... dem jeg altid har på hylden er Ysatis fra Givenchy, Beautiful fra Estee Lauder og White Linen fra Estee Lauder ... dem har jeg holdt ved helt fra da jeg var på din alder, dvs. over 25 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men vil også gerne helt tiden prøve nye, og din nye rosenduft lyder skøn skøn, så den vil jeg prøve næste gang jeg skal i Matas...

Louise sagde ...

Jeg har alt for mange parfumer (en mindre kasse fuld)

men min yndling er og bliver Biotherms eau d'energie, som dufter af sol, sommer og modner ferskner. mmm :)

MissMuffin sagde ...

Lea, det var ikke så lidt!
Jeg kender godt den første duft, men den anden har jeg aldrig hørt om- nok fordi den ikke længere fåes i Danmark:)

Lise, dem har jeg aldrig hørt om før:)
Det er altid spændende at høre om andres dufte, for ellers synes jeg, at jeg er slem til at købe det samme som mange andre og det er lidt kedeligt!

Cæcilie, jeg er mest til de lette dufte, men den sorte Daisy fra Marc Jacobs er meget tung og sød og samtidig min favorit. J
eg elsker den duft, men bruger den mest om aftenen til særlige lejligheder...

Tante Sød, dem har jeg aldrig hørt om, så de skal da lige duftes til næste gang der skal købes parfume:)
Den her er virkeligt lækker, dn dufter frisk og ren og af gammel rosenhave:)

Løjsen, den kender jeg godt.
Tror fktisk, at der var en af mine allerføste parfumer, for den er meget mild og frisk..