søndag den 22. maj 2011

På dybt vand..

Jeg er ikke særligt vild med børn eller har den mindste smule pædagogiske forståelse, så idag kommer jeg nok i problemer.
Sammen med Dianna skal jeg hjælpe til ved hendes nevøs 6-års fødselsdag for børnehaven.
Nevøen og niecen er nogle meget søde børn, som jeg før har lavet noget sammen med, men en hel flok drenge på 5-6 år fyldt med sukker, det blir vidst en udfordring!
Bagefter samler vi meget gravide Randi op og smutter ud og får noget mad sammen..
Så er jeg nok også træt når jeg kommer hjem i aften:)

7 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Pjat med dig - de har godt af at høre et par sandheder, de små poder ;-)

Godte sagde ...

Børn er da også en slags mennesker..
;-D

Lene sagde ...

Skriv når du kommer hjem, - det glæder jeg mig til at høre om :-)

Cæcilie sagde ...

Hehe. Børn er mere krævende end man som ung og uerfaren kvinde kan forestille sig! Jeg har en veninde med 2 børn, der godt nok er søde, men også virkelig krævende. Let us know:) mvh.

MissMuffin sagde ...

Lene, det har været underholdende:)

Cæcilie, det er noget af en mundfuld, puha!

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Jeg har børn og endda hele tre af slagsen. Men jeg lærer aldrig at holde af at afholde børnefødselsdage. Håber,a t du overlevede :-)

Godte sagde ...

Tak, Camilla... så er jeg ikke den eneste :-D