tirsdag den 17. maj 2011

Water for Elephants

Filmen så jeg igår sammen med Salling-pigerne og det var en rigtig dejlig film med kærlighed og spænding.
Selvom jeg ikke synes at Robert Pattinson er vildt lækker ligesom alle andre, så er der bar et eller andet ved ham og de der øjne, der gør ham så intens.
Jeg synes hvertfald, at han spillede rigtigt godt!
Historien er bygget op omkring livet i et cirkus og er lidt anderledes, end mange andre kærlighedsfilm.
Det er en rigtig flot film, men måske ikke en, som man behøver at se i biografen.
Jeg kan hvertfald godt finde på at anskaffe mig den på dvd, for det er en rigtig dejlig tøse-film.

Jeg har en fridag idag og dem er jeg jo altid ret begejstret for:)
Det er dog ikke fordi, at mine planer er så spændende, men de passer godt til det elendige vejr.
Oven skal gøre rent (her lugter virkeligt af salmiakspiritus), badeværelset skal gøres rent og så er der en hel kurv med tøj, der skal stryges.
Så er den dag ligesom gået, når der også skal være plads til dovneri ind imellem:)

6 kommentarer:

Bitten sagde ...

Godt at høre, jeg har planer om at se filmen med min søster, da jeg har nogle biografgavekort der skal anvendes :)
Jeg kan rigtig godt lide Robert Pattinson som skuespiller, også i Remember Me.

MissMuffin sagde ...

bitten, så synes jeg at I skal vælge den, for jeg synes den er rigtig fin af en tøsefilm at være:)
Han er også en dygtig skuespiller, meget intens og med et ret specielt udseende. Han er ikke pæn, men der er alligevel et eller andet..

Maria sagde ...

mmm Robert Pattinson, jeg er vild vild vild med den mand ;-) Ikke fordi jeg synes han er overdrevet lækker, men det er nok - som du siger - øjnene og smilet ;-)

Synes Water for Elephants var en dejlig film - dejligt du syntes om den (selvom der ik var vild biljagt ;-) )

MissMuffin sagde ...

Maria, jeg syns nu bar han er okay, haha:)
Jeg kan også godt se film uden biljagt, der skal bar helst være lidt aktion- der var jo en vild elefanter og toghopperi, så det gik lige:)

Christina Bugge sagde ...

Jeg skal se den i aften :)

MissMuffin sagde ...

Glæd dig Stina:)