lørdag den 7. maj 2011

Morgentur..



 Efter en rigtig træls uge på arbejde er det endeligt weekend.
Igår gik jeg rigtig tidligt i seng og vågnede derfor frisk og veludvilet for nogle timer siden.
Emma var også frisk og ville ud at gå, så vi kørte i Lundby Krat for at nyde stilheden og den klare friske luft. Vores eneste selskab var et morgensurt egern og en forvirret harer, så det var en skøn tur..
På vejen hjem stoppede vi efter morgenbrød, for så bliver vi nok tilgivet, at vi har larmet lidt her til morgen:)
Nu har jeg også en træt og møgbeskidt hun, der snorker veltilfreds på et håndklæde- dugvådt græs og grusvej er ikke en god kombination med en langhåret og lavbenet hund!
Nu skal fridagen nydes, med vasketøj på snoren og hygge i haven.
Kristian skal til fodbold i eftermiddag og jeg skal aflevere pakke til Aldijana, men ellers er der ikke rigtigt nogle planer...
Sådan ser man ud, når man synes at fotografen er for langsom- i må undvære lydeffekterne, der følger med sådan et blik:)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehehe hvor er hun sød!!
Det ser ud til at være en skøn start på weekenden - er noget særligt ved skoven om morgenen. Duften, stilheden osv.
Dejlig start! Ha' en skøn weekend :)
-Louise

MissMuffin sagde ...

Louise, hun var hvertfald utålmodig!
Ja, det er virkeligt skønt at kunne gå rundt derude het i fred, men det er nu kun om sommeren jeg gør det, for jeg tør ikke rende rundt derude i mørke:)

God weekend!

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Skønne billeder og skøn tur :) God weekend til jer :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

åhh ja, tusind tak for skønne billeder og stemningen. Hvor er hun bare heldig din Emma at bo hos dig! Jeg er også sådan en dyreven, og bliver GLAD når jeg ser andre, der forkælder deres dyr rigtig meget og elsker dem HØJT. Hvor er du god, at du tager ud på sådan en tur en tidlig morgen .... ha' en smuk weekend

MissMuffin sagde ...

Taak Kristine:)
Håber også i får en god weekend og en god konfirmation hos din søs imorgen:)

Tante Sød, jeg elsker lille Emma, så det er min egen skyld hun er sån en lille diva, for hun blir forkælet rigtig meget herhjemme:)
Selvom hun pga. alderen ikke kan gå ret langt længere, så kører vi tit et eller andet sted hen med hende, så hun kan få lidt nye oplevelser- det er trods alt kun på gåturene, at hun oplever lidt..

anse sagde ...

Det ser super hyggeligt ud :)

MissMuffin sagde ...

Det var hvertfald en dejlig tur!