søndag den 1. maj 2011

I'm sooo stupid!

Altså, da vi var hjemme ved Line fik vi lov at gramse i alle hendes lækre kogebøger og den her tiltalte mig så meget, at jeg bestilte den næste morgen.
Og jeg må ha været træt, for alt gik nærmest galt!
Først kom jeg til at bestille 2, men skidt, det gik, for det blev kun 238 kr. eller deromkring, så det kunne jeg leve med.
Derefter opdagede jeg, at jeg havde bestilt fra det amerikanske Amazon i stedet for det engelske, så det ville tage laang tid inden bøgerne kom.
Så kom bøgerne efter ca. 3 uger, og sammen med dem en regning for told- og importgebyr på 213 kr.
Så nu har de dumme bøger endt med at koste mig 350 kr.!
Øv, og så står jeg med en lækker bog for meget, men nu må jeg se om jeg ikke kan få den afsat til en af veninderne måske.
Den er hvertfald super fin og med super mange fede dekorations-ideer til cupcakes, som jeg aldrig selv havde fundet på.
Der er både nemme og svære opskrifter, så nu skal jeg li ha nærstuderet den og udvalgt en opskrift:)

15 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Du er velkommen til at sende en til mig, hvis det er :-D

Men jeg håber i hvert fald, at bogen kan leve op til al besværet ved købet - den lyder i hvert fald spændende :-)

Fortsat god søndag!

MissMuffin sagde ...

Haha, det tvivler jeg ikke på Piskeris, du er altid klar til at hjælpe:)
Det er en super lækker bog, som jeg glæder mig til at kaste mig over.
Der er nogle ret fancy opskrifter, men der er mange trin-for-trin guides og billeder af de ting, som skal bruges, så det må jeg jo bare prøve at kaste mig over en udvalgt opskrift og se hvordan det går:)

Marie sagde ...

Du kunne jo sætte den til salg herinde? :-)

Line sagde ...

Det med at bestille to af samme slags kender jeg også lidt for godt. Jeg bestilte Hummingbird Bakery Cupcakes and muffins på den engelske amazon, men på en eller anden måde fik jeg bestilt to - så nu skal jeg også have solgt den jeg har for meget ;)

Det var da trælst at få en regning fra Told :(

Bitten sagde ...

Hvad vil du ha' for den? :D

MissMuffin sagde ...

MissCrea, den blir bar så dyr med PostDanmarks 70 kr. i porto, så jeg ser lige.

Line, det er nok Amazon der er noget galt med, ikke os:)
Underligt hvordan vi fik os båret af med det, haha..

bitten, jeg vil gerne ha 150 kr. for den..

Tina Liel sagde ...

Ouch siger jeg bare - det var surt. Har selv bogen og den er virkelig lækker. Dem med Oreo i bunden er herlige og der er masser af ideer til pynt. Tror sagtens du kan få den solgt! Hun kan altså noget hende Martha Stewart he he. Knus

Janne B.T. sagde ...

Det er dælme da også uheldigt! Men i hvert fald bliver jeg sulten bare af billedet på forsiden!

Anonym sagde ...

Hvis du vil sælge den, så vil jeg meget gerne købe den....Jeg bor også i Nørresundby, så jeg kan evt. afhente den.

Hilsen Tanja

Mette Lykke sagde ...

En god gave er det jo også..

MissMuffin sagde ...

Tina, jeg kan også godt sige, at den opskrift blev studeret af mange idag, for den ser ret spændende ud. Den må afprøves!
Det er en rigtig flot bog, men både svære og nemme ideer, virkeligt lækker...

Janne, det var mega uheldigt, men sån er det nogle gange!
Det er altså også en bog der får mundvandet til at løbe!

Tanja, der er li en af veninderne der vil overveje det til i aften, men send mig li en mail, så skal jeg vende tilbage til dig hvis hun ikke køber den.
Så kan vi bar finde ud af at du kan komme og hente den:)

Mette, det har jeg også overvejet his den ikke li bliver solgt:)

anse sagde ...

hæhæ .. undskyld men kan ikke lade være at grine. hvor er det dog også uheldigt for dig :/

Anonym sagde ...

Hejsa
Jeg kan varmt anbefale Ebay istedet for amazon osv... især den engelske ebay - kort billig levering og ingen told :-)
Har lige fundet den samme bog til 137 kr ink. levering fra en firma sælger på ebay.
(http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200552630720&category=378&_trksid=p5197.c0.m619)

Tusind tak for en lækker blog - er inde dagligt og kigge med
- mvh Anja fra Randers

Mette sagde ...

Har du fået solgt bogen? :)

MissMuffin sagde ...

Min verden, det er helt okay. Forstår simpelthen hller ikke selv, at jeg kan være så dum!

Anja, den ville koste mig et samme (138 kr)hvis jeg bestilte den på den engelske amazon, så det er bar fordi jeg ha været dum denne gang!
Ebay synes jeg ikke særligt godt om, jeg synes det virker så uoverskueligt..
Men det er nok fordi jeg aldrig rigtig har brugt det:)

Mette, veninden takkede nej og jeg har ikke hørt fra Tanja endnu, så den er ikke solgt.