tirsdag den 24. maj 2011

Op af bakke....

Altså, det ligesom alting går galt for mig i disse dage..
Lige nu kom jeg til at slette alle billederne på mit kamera, så det tiltænkte indlæg må li vente...
Ellers kan følgende uheldigheder nævnes:

  • Kom for sent på arbejde mandag, fordi jeg ik li opdagede, at min vagt var anderledes.
  • Ødelagde mit helt nye armbånd ved at tabe det på gulvet, inden jeg overhovedet nåede at prøve det.
  • Blev næsten ædt af en rottweiler, der bare "ville lege" under min powerwalk tirsdag.
  • Glemte at købe mælk til vores havregryn.
  • Glemte næsten, at sende en meget vigtigt mail og kom først i tanke om det, da jeg var gået i seng, så jeg måtte stå op og sende den.
  • En sur kunde overfuste mig fuldtændigt tirsdag og var langt fra dagens eneste sure kunde den dag.
  • Lukkede tirsdag og kan nu huske alle de ting, som jeg glemte at gøre!
  • Der er noget galt med google/min computer, for jeg kan ikke kommentere hos jer andre..
Suk... Og vi har kun onsdag......

10 kommentarer:

Chilli sagde ...

Folk kan heller ikke kommentere hos mig, plus at jeg knap kan lave nye indlæg, så jeg tror at det er hos "blogger" der er et problem :)
Du får lige noget god karma herfra, om så ikke dit held vender lidt.. Skulle jeg komme til at sende for meget afsted, så skynd dig at spil lotto. Man ved jo aldrig ;)

Vh Chilli

Cæcilie sagde ...

Jeg kender godt perioder, der bare går en imod på alle måder. Heldigvis er det længe siden jeg har været så hård ramt, som du lyder til at være. Mit eneste råd er, at se det som en form for practical joke; så kan man af og til grine lidt af det:)

Mvh. Cæcilie

Mademoiselle Belle Soie sagde ...

Din stakkel... Kloge mennesker siger, at én ulykke sjældent kommer alene, - men der er da også noget godt i at få dem alle sammen overstået på én gang :-) men jeg er sikker på det snart vender :-)

Mvh. Mette

Anne sagde ...

Det er da utroligt med alle de kommentarproblemer der har været rundt omkring i blogland. Jeg har ikke haft problemer med kommentarer, men kunne så til gengæld ikke åbne blogspot.com hele dagen i går...

MissMuffin sagde ...

Chilli, det mådet være, eller ved google- det er hvertfald irriterende!!
Håber du har sendt rigeligt, for med den her uge er det vidst nødvendigt. Idag er dog gået uden større uheld, så mon ikke det går:)

Cæcilie, jeg glæder mig bar til der er weekend og jeg kan slappe af!

Mette, det kan du selvfølgeligt ha ret i- lad os håbe at de snart slutter, de ulykker.

LaTascha, det er super irriterende!
Der har været mange problemer på det sidste og der er stadig rod i mine etiketter efter sidste nedbrud. Øv altså!

Unknown sagde ...

Jeg fik kommentar problemet væk ved at ændre mine kommentarer til et pop up felt. Det har i hvert fald hjulpet hos mig :)
Men kan så stadig kun kommentere på dem der har, ligesom her, en hel side til kommentarer eller i pop up felter. :)
Jeg sender god karma i din retning :)

/Lise

MissMuffin sagde ...

Smart Lise, det må jeg så li ha ændret, for det er mit jo ikke- men det virker så til, at I alligevel kan kommentere ved mig?

Kathrine sagde ...

Træls! Jeg kan kun kommentere hos folk hvor kommentarfeltet er popup, mystisk :-/

Kathrine sagde ...

Dit er vel også popup, eller ihvertfald på en side - det virker alle steder hvis det er sådan :-)

MissMuffin sagde ...

Trine, jeg kan også kun kommentere ved dem, der har pop-up eller en hel side, men dem hvor kommentarfeltet er under indlægget dur det heller ikke. Det irriterende!