lørdag den 21. maj 2011

Så er det på plads..

Først arbejde, så hjem, så en middagslur, aftensmad og så en kort tur ud i kolonihaven.
Vi har været derude for at hente de sidste ting, for idag har vi handlet det sidste på plads, så kontrakten skal bare underskrives, så er den ikke længere vores.
Den er solgt til en af Kristians gamle kollegaer, så vi kan stadig følge lidt med.
Lidt trist, men det føles stadig godt:)
Nu må vi se, om vi nogensinde når at finde en kolonihave i Kongelunden, for de er solgt dernede på et par dage.
Igen idag har vi ringet forgæves på det smukkeste spanskinspirede hus, men det var røget nærmest samme dag, som det var sat til salg selvom det var mega dyrt!
Øv også!
Efter turen i kolonihaven smuttede vi forbi Paradis for en lille is- chokolade og jordbærkoldskål til mig- og imens vi spiste kiggede vi lidt vinduer.
Lidt trøstespisning er som sagt godt:)

7 kommentarer:

Godte sagde ...

Ved jo lige, hvordan du har det...
Lige for tiden savner jeg faktisk min have helt vildt :-(
Nu, hvor jeg er single, kunne den være så dejlig at tage ud og rode i.

Krydser fingre for at I finder en, i den anden haveforening.

MissMuffin sagde ...

Godte, det er også hyggeligt, men samtidig et stort arbejde!

Piskeriset sagde ...

Tillykke med salget. Jeg krydser fingre for, at det bliver en kort jagt med lykkelig udgang :-)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

ja, tillykke med sådan et hurtigt salgt. Når først beslutningen er taget, er det bare med at komme videre. Og fedt I stadig kan høre om det/besøge haven. Og så bare held med at finde en ny helt perfekt have...

MissMuffin sagde ...

Tak Andrea:)
Jeg håber også, at vi finder en have dernede snarest, for de er jo nu det er sjovt..

Tante Sød, det er det nemligt, så det var dejligt at det gik så hurtigt. Papirene er selvfølgeligt ikke underskrevet endnu, men jeg tvivler på, at det sku gå galt..

Kirsten sagde ...

Tillykke med salget... dejligt det gik hurtigt, men dog sikkert også lidt vemodigt...

Det må være et skønt sted, siden husene bliver solgt så hurtigt... men se positivt på det, det er da bare fordi det allerbedste og herligste hus ENDNU ikke har været til salg... når det kommer, køber I det jo ;-))

MissMuffin sagde ...

Kirsten, det er lidt vemodigt, men samtidig har jeg en god mavefornemmelse, for vi var ikke glade for det siden naboerne kom til.
Kongelunden er et skønt sted, smukt, velholdt og roligt med nogle meget flotte huse, så der er rift om dem.
Nu hvor vi har solgt vores eget vil jeg li ringe og snakke med formanden om, at han måske ku tippe os når der kom noget af interesse til salg næste gang:)