onsdag den 4. maj 2011

Travle dage..

Dagen igår smuttede nærmest fra mig, inden jeg nåede at se mig om.
Emma fik fjernet sting, jeg fik købt ind, støvsuget, var til endnu et behageligt møde på sygehuset, lavede lækker kyllingesalat til Christina og Kristian og fik farvet og klippet mit hår.
Og efter at ha set "De unge mødre" gik jeg tidligt i seng, for jeg var træt og øm i kroppen efter yoga mandag:)
Mine ekstensions røg jo ud mandag, for de var ved at være slidte, så nu har jeg en lige page, som jeg vidst liii skal vænne mig til.
Håret virker tykkere og sundere, men jeg skal li vænne mig til den der mellemlængde!
Måske jeg får klippet lidt mere af, det må jeg li se på...
Men så blir det jo aldrig langt igen....
I aften skal vi ha kæreste-aften med cafetur og den nye "Fast&Furious" film i biffen.
Glæder mig til lækker cafemad, actionfilm(læs: lækre mænd) og popcorn efter en sikkert travl dag på arbejde!

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Rigtig god fornøjelse med film og cafehygge! Lyder spændende med dit nye hår :-)

Miss A sagde ...

Hej Miss Muffin :)

Uhh, det lyder som en dejlig aften - jeg er helt misundelig :)

Jeg håber, at I får en dejlig aften :)

De bedste hilsner fra
Anita
PS. Der er giveaway på min blog - Klik her

MissMuffin sagde ...

Trine, jeg har næsten vænnet mig tl det og de fleste har sagt, at det er rigtig fint, så det er det nok:)

MissA, det er dejligt med en tur biffen engang imellem:)