mandag den 23. maj 2011

Pirates of the Caribbean- on stranger tides

Her til aften har vi været i biffen for at se den nyeste af Pirates of the Caribbean-filmene, som jeg er ret vild med:)
Denne gang blev jeg lidt imponeret over 3D-effekten, men det er så fesent med alle 3D-film, at det kun er i starten af filmene, at effekterne er der.
Denne er ingen undtagelse; masser af fede effekter i starten, hvor det føles som tingene popper ud af biograflæredet, men der er nærmest ingen ting efter de første 10 min.

Johnny Deep imponerer mig virkeligt, han er simpelthen genial som den skøre sørøver Jack Sparrow, det må være en af de mest gennemførte roller nogensinde.
Filmen er god, men jeg synes, at der bruges meget tid på at fortælle historien istedet for action og historien var måske en anelse tynd.
manglede sq lidt kærlighed og lidt vinkel på det hele- og lidt Orlando Bloom:) Haha..
Ej, som i de første film er omgivelserne smukke, karakterene gennemførte og der er masser af eventyr, overnaturlige væsner, sjove replikker og flotte scener i filmen..
Kan du li de 3 første film ligesom mig, så kan du helt sikkert også godt li den her:)
Jeg skal hverfald ha den på dvd, så jeg kan se dem alle sammen en regnvejrsdag:)

6 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

uh glæder mig til at se den :D p.s. de boller er seriøst vanedannende!

MissMuffin sagde ...

Det skal du også gøre Line, den er rigtig god!
Det var det jeg sagde, mega go'e boller!

Piskeriset sagde ...

Aaaaaaaarrrh! Håber jeg også får lokket en af venner med i biffen for at se den - elsker piratfilm og især med Depp ;-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg kan også godt li de piratfilm og Deep er virkelig sej som Jack Sparrow!

Camilla sagde ...

Jeg regner med at jeg skal ind at se den i weekenden, men synes desværre ikke at den har fået så god kritik... selvom jeg altid siger, at kritikkere ikke siger mig noget!

Se, jeg har også tænkt lidt på hvor meget jeg kommer til at savne Orlando Bloom, men nu må vi se - hihi :o)

knus
Camilla

MissMuffin sagde ...

Camilla, jeg regner aldrig de kritikere for noget- med de anmeldelser må de sq være nogle kedelige mennesker:)
Jeg syns den er go hvertfald- men man savner altså ham Orlando lidt:)