mandag den 16. maj 2011

Produkter fra SantaMaria

"Rigtig mange forbinder salsa med mexicansk mad, men salsa er mere end det.
Faktisk er salsa et rigtig godt supplement til en lang række af de retter, vi laver hjemme i køkkenet.
Både som tilbehør til pastaretter, fisk og til tærter kan salsa give et lille pift. Og skifter du ketchuppen ud med salsa i burgeren, til pommes fritterne eller til grillmaden, får du langt mere karakter og smag.
Måske er salsaen i virkeligheden undervurderet?Tag med på opdagelse"
Denne mail fik jeg forleden fra SantaMaria, der samtidig spurgte mig, om jeg havde lyst til at prøve nogle af deres produkter ifm, at de for nyligt har har lanceret 2 nye salsaer på tube.
Nu er jeg jo generelt ret begejstret for SantaMarias produkter, så jeg takkede ja.
Idag modtog jeg så en stor kasse med hele 10 glas salsa + diverse spicemix og andre gode sager. Puha, vi skal godt nok spise meget salsa i den nærmeste fremtid:)


 Disse 3 slags kendte jeg slet ikke til, så dem glæder jeg mig meget til at smage- især den med annanas!
Dette er de nyeste skud på stammen af salsaer- helt uden klumper og så på tube.
Selvom vi ikke har børn herhjemme, så er jeg sikker på, at nogen vil synes godt om dette initiativ:)

Så nu må jeg igang med at finde på, så der kan komme nye salsa-eventyr i mit køkken:)

7 kommentarer:

Maj sagde ...

Hej Sabina,

du kan glæde dig til både den med ananas og den med habanero/passion - de er ret forrygende! Ananas meget mild, mens den anden er en hot lille sag ;D ;D

Glæder mig til at høre din mening :)

- Maj :D

Cæcilie sagde ...

Mmmm... Hvor er du heldig:)

Jeg er faktisk ved at lave canneloni. Opskriften jeg bruger er een min kæreste har fundet på din blog, og er blevet et hit herhjemme. Tror du man kan spise salsa til?:)

Xenia sagde ...

Jeg har også en pakke fra Santa Maria liggende på posthuset - jeg skal bare lige have hentet den ;) Hvis min indeholder lige så mange ting, som din, skal jeg da vist også have inviteret nogle folk til noget mexi-fest eller et eller andet ;)

Linebinevaskemaskine sagde ...

salsa uden stykker må lige være noget for mig ;) jeg hader stykker!

Anne sagde ...

Ej hvor en lækker pakke du har fået dig, Sabina :)
Jeg er også hel vild med santa maria produkter, og vi får dem ofte herhjemme, det er nemt og lækkert..
Den salsa med ananas har jeg heller ikke set, men tror da helt bestemt, at den skal med hjem næste gang jeg kommer forbi hylden med santa maria :)

Glæder mig til at se, hvad du får kreeret af lækre sager :)

MissMuffin sagde ...

Maj, det lyder godt!
Håber snart, at er bliver lejlighed til at afprøve dem..

Cæcilie, hvor er det hyggeligt at din kæreste også kigger forbi:)
Ja, det vil ja da mene at man kan, salsa passer til det meste...

Xenia, det er hvertfalden meget fin pakke jeg har modtaget!
Jeg tror også, at jeg må invitere på mexifest, men der kunne også godt holdes en god grillfest medspicy tema:)

Eeej Line, nu må du li ta dig sammen:)

Anne, det er så dejlig nemt med de SantaMaria-produkter, men man skal stadig være opmærksom på deklerationen, der kan vær sjove ting deri.
Jeg tror at den med annanas kn være vildt godt til stegt fisk og en salat, så det skal vi ha afprøvet!

Christian W. Jensen sagde ...

Jeg er overordentlig misundelig på at Santa Maria har sendt dig en hel kasse med vareprøver... :D men den med Ananas er et hit her i huset, da den er meget børnevenlig.. De andre kender jeg ikke men glæder mig til at høre om dine resultater... Som du skriver så bruger vi også tit salsa til burgere i stedet for ketchup. For det gør jo ikke noget at der er lidt "bid" i det.