torsdag den 5. maj 2011

Fast&Furious; FastFive

Jeg elsker de her film!
Masser af smukke mennesker, stærke kærlighedshistorier, vilde bilscener, masser af slåskampe og ting der springer i luften.
Overdrevet og uvirkeligt, men jeg elsker dem og var også rigtig godt underholdt hele vejen igennem.
Åh, så forelsket jeg kan blive i Vin Diesel:)
Den skal jeg helt sikkert eje, når den udkommer på dvd:)
Sjovt nok, så tror alle dem vi mødte i biffen igår, at Kristian havde valgt filmen og jeg bar ofrede mig, så jeg tror heller ikke helt, at de troede på, at jeg havde valgt filmen:)
Vi havde en rigtig hyggelig aften igår, hvor vi første spise luksuspanini'er og drak cola på Cafe Luna.

6 kommentarer:

Anna Banana Butterhair sagde ...

Uh det var godt det var en god film. Jeg er selv meget spændt - jeg skal nemlig ind og se den i aften sammen med en veninde. Vi har også set dem alle sammen (undtagen den der i Tokyo - det er jo den falske!)

Uh det blir godt!

Kathrine sagde ...

Uh det lyder som en god aften! Jeg er normalt ikke de film der, synes de er lidt for drengerøv - men kunne være man skulle prøve? :-)

Men Vin Diesel er helt klart en pæn mand, hehe..

Christina Bugge sagde ...

Jeg glæder mig til at jeg skal se filmen :)

Maria sagde ...

hehe jeg synes også det er lidt sjovt du har valgt filmen - men hvorfor ikke?! Håber den var god (og håber ikke rivegilde helt ødelægger dig i disse dage ;-) )

Miss A sagde ...

Hej Miss Muffin :)

Hehe.. Jeg har nu også altid godt kunne lide Fast & Furious, men de tabte mig nu efter 2eren :)

Men fedt, at du er så vild med dem :)

De bedste hilsner fra
Anita
PS. Der er giveaway på mig blog - Klik her

MissMuffin sagde ...

Anna, jeg håber at du også synes om den så:)
Tokyo har jeg også set, men den er ikke meget ved, som du siger, den er "den falske" udgave af filmene...

Trine, jeg elsker drengerøvsfilm med masser af aktion:)
Ellers kan lækre Vin Diesel helt sikkert godt opveje det:)

Stina, det kan jeg godt forstå!

Maria, jeg virker nok noget pusse-nusset herinde på bloggen, med hvad går film er jeg helt klart til gyser og action. Komedier og kærlighedsfilm fanger mig bare ikke rigtig..
Rivegilde er et mareridt, det er en dårlig opfindelse er det!

MissA, jeg er stadig på. Nuuj, så labre de 2 herre er, haha!