søndag den 29. maj 2011

Lørdag og karneval

Jeg havde egentligt håbet på, at kunne vise jer nogle billeder af de flotte udklædninger igår, men vejret var ikke særligt kamera-venligt.
Hele optoget og den følgende fest foregik i kulde og regn, så det var rigtig synd for alle deltagerne, men de fleste havde stadig højt humør.
Hvor var jeg glad for, at vi ombestemte os og ikke deltog i karnevallet, for jeg er ikke god til regnvejr og kulde blandet med udklædning og alkohol.
Vi startede med at spise morgenmad hjemme hos Nicole og gik så ind til byen for at se det flotte optog.
Uh, hvor var der mange nærmest nøgne mennesker, men der var også nogle rigtig flotte udklædninger imellem.
Mine favoritter var nogle små gule kyllinger med hanekam, påfugle med en vildt flot makeup og en flok, der var klædt ud i gammelt tøj, hvide parykker og hvidpudret ansigt. Det var gennemført!
Bagefter smuttede vi på Penny Lane og fik en kop varm chokolade, for selvom vi var godt klædt på i strikketrøjer og regnslag, så var det en kold fornøjelse!
Nicole tog med mig hjem, så vi hentede kineser-mad og så film hele aftenen.
Virkeligt en dejlig lørdag:)

6 kommentarer:

Rejseleder sagde ...

Selv en tsunami af regn kunne ikke stoppe den gode stemning ... se bare billederne:
http://www.mr-x.dk/?page_id=521

MissMuffin sagde ...

Fine billeder:)
Der var en god stemning, men jeg var glad for, at det ikke var mig der rendt rundt i så lidt tøj hele dagen:)

Kirsten sagde ...

Ja, i går var en rigtig kold og ruskende dag ;-) hvor er det synd med det vejr, både til karneval og festival i Jelling ;-)

carla sagde ...

havde helt glemt, at karnevallet er nu - øj, det vækker gode minder :)

MissMuffin sagde ...

Kirsten, det er rigtig synd med det vejr, for det er altså sjovere med karneval og god musik i godt vejr:)

Carla, det tror jeg det gør for de fleste her omkring:)

chic Gucci shirts sagde ...

lala