fredag den 6. maj 2011

Træt og kedelig..

Der er ikke meget spræl i mig i de her dage, for jeg er bar såååå trææææt hele tiden!
Synes, at det dumme arbejde fylder alt for meget, så jeg ser bare frem til weekend idag kl. 18.00!!
Oveni træthed og hormonelle udsving, så har det kreatin-remover jeg brugte til at fjerne mine ekstensions med så lige givet mig en allergisk reaktion!
Hele min højre side af ansigtet, hals, nakke og skulder er fuld af kløende knopper. Øv!
Det kan næsten ikke ses, men det klør!
Så jeg er lidt ynkelig og kedelig. Imorgen blir sikkert en meget bedre dag:)

4 kommentarer:

Helle sagde ...

PUSSST <3 Ha en dejlig dag og weekend trods alt ! Selv vil jeg pakke mine "sydfrugter" og tage på en uges TØSEFERIE i Tyrkiet, sammen med bedsteveninden <3

MissMuffin sagde ...

Helle, det var fanme foruftigt:)
Øj, hvor er jeg misundelig!!
Biletterne er også vlt billige her for tiden, men vi kan ikke rigtigt få fri til det desværre..

Sandra sagde ...

Åh, jeg har det på helt samme måde. Kender det alt for godt det der med ikke at orke noget og at være træt hele tiden. Det er så træls. Jeg har skippet skolen i dag... Jeg har også stress for tiden pga. lektier og bare TANKEN om eksaminer snart...Ja, i morgen bliver en bedre dag! :-) Lad os håbe på det! :-)

MissMuffin sagde ...

Sandra, sån er det nok bare nogle gange- nu er der heldigvis weekend!