mandag den 16. maj 2011

En snegl på vej'n...

.. er et tegn på regn..
Men hvad nu når den man møder er sån en kæmpe som den her, kommer der så meget regn?!
Nu mødte jeg ham heldigvis igår, så måske vi slipper for mere regn idag..
Jeg har en kort vagt idag, så det er nu nok til at klare.
Sammen med nogle af pigerne fra arbejde skal jeg i biffen i aften og se "Water for Elephants", så det skal nok blive rigtig hyggeligt:)
Desværre betyder det, at jeg må droppe yogaen i aften.
Holdet imorgen er først ret sent, så det er ikke sikkert jeg orker- men jeg har nu vidst godt nok fri imorgen. Nu må vi se..

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hold da op en krabat :O) Må ikke håbe, der kommer regn i så store mængder i dag!

Du kan godt glæde dig til filmen.. -var inde og se den i sidste uge, og jeg synes den er rigtig god! :O)

Mette Lykke sagde ...

En snegl på vej giver regn i Spanien..
Flot vinbjerg snegl, smager godt med hvidløgs smør..

MissMuffin sagde ...

Heidi, han er en ordenlig fætter:)
Det er ikke så tit man ser dem, men engang imellem dukker de op her i haven..
Det lyder godt, jeg glæder mig!

Mette, jeg har før spist snegle, men jeg har nu ikke lyst til at spise den her...

Tante Pap sagde ...

Nåhh sød lille snegl :O)

Jeg har givet dig en award

http://tantepap.blogspot.com/2011/05/jeg-har-modtaget-en-award.html

Vh Tantepap

Malene uden R sagde ...

Uha ikke mere regn her i Aalborg i dag - men himlen virker lidt til ikke at have givet nok igår :s

At du dropper yoga til fordel for biffen - det er da en god byttehandel :)

/Malene

MissMuffin sagde ...

Mange tak Tante Pap:)
Jeg har leget med før, så jeg springer lige over i denne omgang.

Malene- vi får da hvertfald masser af regn disse dage!
Ja, det var også super hyggeligt, men der er kun yoga mandag, tirsdag og søndag og jeg vil gerne afsted alle dage- tirsdag er det bar først 20.15..