tirsdag den 10. maj 2011

Tirsdag..

Puhh.... Lige nu ville jeg godt nok allerhelst bare tilbage i seng og putte!
Arbejdsdagen idag skulle egentligt bare være en af de korte, men det blev selvfølgeligt ændret igår, så det er ikke særligt motiverende:)
Yoga igår var fint, men hårdt.
Jeg synes godt nok, at det kræver at man har meget styr på sin krop og motorik og det kniber godt nok lidt for mig!
Idag er jeg en smule øm alle mulige mærkelige steder, så det virker vel:)
Nå, I må ha en dejlig dag!

5 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Tirsdag bliver en dejlig dag, og solen stråler vil gøre krop og sjæl godt.

carla sagde ...

Det er altså en fin stil, du har med blomster og pastel. Må arbejdsdagen være nådig :)

Cæcilie sagde ...

Kender følelsen. Jeg har været til eksamen idag, men ville også helst have været blevet i sengen. Det er et rigtig fint sengesæt. Hvor er det fra? Venligst Cæcilie

MissMuffin sagde ...

Mette, det blev en dejlig dag efter arbejde, for sikke et skønt vejr!

Tak Carla:)
Tror nogle gange det er lidt hårdt at være Kristian, men jeg elsker det bare:)

Cæcilie, håber eksamen gik godt:)
Sengetøjet er fra PIPcollection og er for tiden sat ned til 249 kr pr. sæt i Salling, ellers er normalprisen 499 kr. pr. sæt.
Dyrt,men fint!

Cæcilie sagde ...

Årh, det er også bare rigtig fint... forstår godt du gerne vil blive i sengen med det linned:)