lørdag den 28. maj 2011

Hænger ud..

Emma hænger ud i den gode stol efter morgenens gåtur.
Det er hårdt at være blandt de morgenfriske:)
Idag rammer karneval Aalborg, men jeg deltager ikke, som ellers planlagt.
Jeg orker simpelthen ikke udklædning og alkohol på det niveau, så jeg springer over.
I stedet skal jeg sammen med et par andre piger mødes hjemme ved Nicole her til formiddag, hvor vi skal spise morgenmad og senere ind og se den flotte parade.
Karneval er en stolt tradition i Aalborg, så der er virkeligt en dejlig stemning i byen denne dag og utroligt mange smukke og fantasifulde udklædninger.
Allerede nu afslører trafikken i Østergade og hos bageren, at der er noget på færde, for normalt er der ikke meget at se eller høre udenfor på denne tid:)

6 kommentarer:

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Åhh det lyder rigtig hyggeligt. Så kan Emma også få sig en rigtig slapper når hun er alene hjemme:-)
God fornøjelse
KH Marianne

Anonym sagde ...

Halløjsa!! Hmm har en egentlig ikke en speciel kommentar til dit indlæg, men vil sige at jeg er daglig og ydrest trofast følger af din blog!! Glæder mig til at prøve nogle af dine lækre opskrifter. Men må lige høre, hvad er god chokolade? Tænker på når der bruges chokolade i dine opskrifter, står der god chokolade? Hvad bruger du? :)

Kærligst Line!

Malene uden R sagde ...

Klogt valg ikke at tage til karneval for føj hvor var det koldt!
Jeg er selv kommet hjem derfra for en times tid siden :)

Det lyder hyggeligt med lidt venindehygge :)

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, Kristian har været hjemme ved hende, men jeg tror nu nok de to kan finde ud af at ta en ordenlig slapper sammen:)

Line, spørgsmål og kommentarer i alle afskygninger er altid meget velkomne:)
Med god chokolade mener jeg chokolade med højt kakaoindhold, dvs 65% og opefter.
Som regel foretrækker jeg at bruge 65 eller 70%.
Det der bilige kogeplade-chokolade indeholder ikke meget kakao og giver dermed heller ikke en særligt god smag- ud med det!
Som regel bruger jeg chokolade fra mærket Superior når jeg bager, for det fåes til rimelige penge i fx. Føtex. Håber det var svar nok, ellers må du sige til:)

Malene, var du med i optoget?!
Uf, det så koldt ud.
Jeg var bevæbnet med strikketrøje og regnslag, så jeg havde det lunt og godt:)

Malene uden R sagde ...

Ja, var med ude fra Nordkraft. Der var også koldt at gå med i optoget, men er heldigvis ikke en af dem som ynder at vade i mindst muligt tøj, så en del af min udklædning indebar lange bukser og en dejlig, varm sweatshirt :))

Vi endte dog med at gå ned på Nytorv, da vi næsten var ved Bispensgade, så vi gik ikke med til slutningen, men det er jeg også glad for i dag :)

chic Gucci shirts sagde ...

little dog!