torsdag den 26. maj 2011

Danmarks Bedste Madblogger

En af jer derude har stemt på mig, så jeg dermed er nomineret til FDB's konkunrrence om at finde "Danmarks Bedste Madblogger". TAK!
Nu er min blog jo ikke kun en madblog, så jeg sætter ikke mine forventninger særligt højt, men det er bar sån et dejligt skulderklap at få, at jeg ved, at der er en derude, der har stemt på mig.
Så må vi se om der er nogen der stemmer på mig i denne omgang- det er hvertfald en hård konkurrence, for der er mange rigtigt dejlige blogs imellem.
I kan stemme på mig HER og se alle de andre skønne blogs lige HER.
Der er faktisk også et par stykker imellem, som jeg ikke kender, så dem må jeg hellere lige få tjekket ud:)

20 kommentarer:

LottePigen sagde ...

Hvor tit må man stemme :D Elsker at læse din blog, følger troligt med hver dag

MissMuffin sagde ...

LottePigen, det er jeg glad for at høre:)
Jeg tror kun, at man kan stemme en gang, for det er ved "Like"-funktion via Facebook...

Cæcilie sagde ...

Æv, skulle lige prøve, men man skal åbenbart være på Facebook for at kunne stemme. Jeg sender FDB en tanke og måske en mail i stedet:) Tillykke!

MissMuffin sagde ...

Cæcilie, det synes jeg også er lidt trælst, at man skal, men sån er det jo så bare lavet- nok for at undgå snyd?

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

ejjh hvor godt søde :) STORT tillykke med titlen :)

Cæcilie sagde ...

Det kan du godt have ret i. Det er bare også lidt surt for det 'brede' publikum, der ikke nødvendigvis har FB, men gerne vil stemme alligevel:) -Vi er nok ikke så mange, der ikke er på, men alligevel:) Håber du vinder

MissMuffin sagde ...

Tak Kristine, jeg er også stolt!
Bare det, at der er en der har stemt på mig synes jeg er super fedt!

Cæcilie, jeg tror heller ikke, at der er så mange af jeres slags tilbage:)

Mette Lykke sagde ...

Min stemme er sat..

MissMuffin sagde ...

Taak Mette:)

Henriette Collett sagde ...

Nej nej, hvor er det fedt for dig :-)
Hvem siger at kager ikke er mad? :P
Ej jeg synes du har mange lækre opskrifter, og det hele behøver jo ikke være mad, men en god blanding. Hehe, min stemme er i hvert fald sat på dig.
Held og lykke :-)

Morten Gade sagde ...

Hej

Vi har nemlig valgt Facebook-like for at undgå snyd. Og ja - det udelukker desværre nogle.

Vi kunne bare ikke finde på en bedre løsning, der både er simpel at bruge - og nogenlunde sikker for snyd.

vh
Morten
FDB/Vi skal spise

MissMuffin sagde ...

Mange tak Henriette, jeg er ret stolt hvertfald:)
Jeg ved godt, at jeg ikke vinder, men det gør ikke noget, bar jeg er med!

Morten, jeg synes det er ganske fair, at i har valgt den løsning, for ellers kunne der komme meget snyd og ballade ud af det- de fleste er nok også på Facebook:)

Piskeriset sagde ...

Tillykke med nomineringen :-)

louisebrorson sagde ...

Tillykke - og hvor er det velfortjent.

MissMuffin sagde ...

Tak Piske- men hvor er du blevet af:)

Tak Louise:)

Piskeriset sagde ...

Jeg valgte at takke nej :-)

Camilla sagde ...

Hej,

held og lykke :o) Jeg er desværre også en af de håbløse personer, der ikke er på Facebook, så jeg kan ikke give dig en stemme!

Jeg fik også en nominering, men valgte ikke at deltage - simpelthen fordi jeg ikke synes at min blog overholder de kriterier de dømmer efter... :o)

knus
Camilla

MissMuffin sagde ...

Piskeris, du så kedelig:)
Havde ellers satset på at se dig i en top3:)

Camilla, min blog er jo heller ikke en ren madblog, men jeg elsker mad og det afspejler bloggen..

Piskeriset sagde ...

Haha, det ved du godt, jeg ikke er :-D

Men tak for rosen. Nu kan du meget passende nuppe den ;-)

MissMuffin sagde ...

Uha, så er der godt nok nogle flere der skal stemme på mig, for der er langt op til de andre:)