søndag den 12. april 2009

Game over..

Puuh, hvor er jeg træt nu:) Vi fik flyttet det meste, men ikke det hele. Jeg smuttede da andre kom til, så jeg kunne komme hjem til hundene.

Nu skal det gøre godt med en lille mad, et fodbad og måske en film i fjerneren i aften. Imorgen er desværre sidste fridag, og selvom det har været nogle rigtig dejlige dage, så er de altså gået alt for stærkt, og jeg kunne vidst godt bruge en enkelt eller 2 mere. Imorgen skal vi bare bruge dagen på at dase, så der igen kan samles kræfter til at komme på arbejde..

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Uh det værste jeg ved er at flytte.
Du er tapper at tilbyde din hjælp, efter din aften i byen..

MissMuffin sagde ...

Jeg synes heller ikke det er særligt sjovt, men heldigvis var der elevator i begge bygninger:)