lørdag den 25. april 2009

Hallo, er der nogen derude?!

Imorges da Anton og mig var på tur, hørte jeg en mærkelig lyd, og bag mig, inde i vandtårnet sad en due og prikkede til ruden!
Den var kommet ind og ser nu ikke ud til at kunne komme ud igen...
Så da jeg kom hjem måtte jeg både ringe til kommunen, falck og til sidst beredsskabcenteret, hvor en sød dame lovede at få fat i nogen der kunne komme ned og lukke den ud..
Sikke en morgen!

Vejret er smukt, klart og køligt, jeg er sikker på det bliver en smuk dag idag..
Jeg skal ind og finde mit nye ur idag, jeg glæder mig:)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt der er nogen der bekymre sig om dyrene - lige fra to til firbenede :-) Godt gået !! og det bliver spændene at se hvilken ur du vælger.. God dag til jer !

MissMuffin sagde ...

Heej Mø..
Jeg har det nok ikke helt fra fremmede:)
Jeg glæder mig også til at skulle se hvad der er..
Vi ses imorgen..

Mette Lykke sagde ...

Jamen jamen... du har travlt med at redde de søde dyr.
Det er sødt af dig at du tager kærligt hånd om dem.

MissMuffin sagde ...

Det er da også utroligt som der sker noget sån på et par dage!
Jeg er vild med dyr, men Kristian synes vidst det er i overkanten og kalder mig "Den Skøre Dyre-dame"...

Piskeriset sagde ...

Godt billede :-)

Pøjpøj med urjagten!

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det godt at du ringede ! Jeg har lige læst dine sidste indlæg og du har da rigtig fået reddet dyr de sidste dag, hvor er det bare godt ! Jeg kan godt følge dig i tanken om at have sit eget sted, sådan har jeg det også nogle gange, men jeg tror aldrig at det bliver til noget !
Kan du have en dejlg lørdag

MissMuffin sagde ...

Piskeriset: Tak! Jeg er efterhånden blev så "bidt af bloggeriet" at jeg altid har mit kamera med:)

Pernille: Det må man sige, der har været gang i den:)
Jeg er også glad nok for at bo til leje, men kunne man så bare ha sin egen have, så ville det også være lykken!