søndag den 19. april 2009

Små "kødroulader" med ovnkartofler og bearnaise..

Da Kristian var ude og handle den anden dag løb han over en pakke billige wienersnitzler af svinekød og synes de skulle med hjem...
Umiddelbart vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle bruge dem til, for jeg gad hvertfald ikke spise dem paneret som traditionen siger..
Istedet bankede jeg dem flade, rev parmesanost over, soltørrede tomater og et par bailikumblade og rullede dem sammen. I et ovnfast fad med lidt marsala, et stænk olivenolie, salt og peber. Ind i ovnen ved 200 grader i ca 200 min.
Og resultatet var ganske vellykket, de blev saftige og velsamgende, og sammen med ovnkartofler og bearnaise var de en udemærket aftensmad.
Der manglede lidt grønt på tallerkenen, men det måtte vi tænke os til, for grøntsagsskuffen indeholdte kun et par slatne gulerødder. Nye forsyninger må hentes imorgen!

3 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Det var da en lækker ret, du lige rystede ud af ærmet:o)
Hanne

MissMuffin sagde ...

Jeg var også ret tilfreds med resultatet:)

Anonym sagde ...

200 min. er alligevel en del;)