lørdag den 18. april 2009

Nyt til samlingen..

Hjemme hos mor og Pap her disse smukke skeer lagt i skuffen i flere år, og nu var de blevet enige om at de hellere måtte flytte hjem til mig. Sikke en god ide!
De er bare rigtig fine!
Farmor har doneret et rigtigt smukt småblomstret stel til mig, så nu mangler jeg altså efterhånden et ordenligt skab til at have alle herlighederne i!

Nu er jeg hjemme fra Voerså, godt træt og godt mæt efter gåtur og lækker mad..
Nu skal aftenen bruges i sofaen og i et langt bad..
Imorgen skal dagen bare gå med den sædvanlige rengøring, tøjvask og så håber jeg at vi kan hygge lidt i haven hvis vejret er lige så lækkert som idag..

6 kommentarer:

Anette sagde ...

sikke nogle flotte skeer - det var da en dejlig gave :) God lørdag aften.

MissMuffin sagde ...

Ja, det var det nemlig!
jeg elsker gamle, smukke ting, så de her passer bare perfekt ind!

Nu skal jeg bare ud og jagte nogle knive til mit sølvtøj, så har jeg en rigtig fin samling:)

God lørdag til dig:)

Madame sagde ...

De er meget smukke, synes jeg, det var sødt gjort af din mor og pap. Det ligner min mormors sølvskeer - lidt gammeldags men også moderne på én gang :-)
Ha' en dejlig solskinssøndag

MissMuffin sagde ...

Jeg blev også rigtig glad, for de er bare så fine..
God søndag Madame..

Deborah sagde ...

Det var da dejligt! Jeg har været så heldig at få både sølvtøj, stel og skab at have noget af det i ;-) Det kommer nok til dig også. Der er ikke noget bedre end smukke gamle ting.

MissMuffin sagde ...

Ja, ting med historie er bar bedre end dyrt design:)
Jeg håber også skabet start indfinder sig, men mon ikke vi klarer os ind til da...