lørdag den 18. april 2009

Sikke en smuk dag..

Der er ikke noget bedre end at vågne til kraftig solskin fra en næsten skyfri himmel!
Idag skal Lucas afleveres hos Jørgen og Balder, og jeg håber bare at han hurtigt falder ind i deres hverdag. Jeg er hvertfald glad for at vi har fundet sån et dejligt sted til ham..
Kristian kører videre, for han skal ud at spille fodbold, men jeg bliver hos mor når nu jeg alligevel er på de kanter:)
Igår bagte jeg en tykmælkskage til møgungen(yngste lillebror), for jeg var kommet til at sige, at hvis han blev klippet bagte jeg hans ynglingskage til ham, som han ikke behøves dele med mor. Men jeg skal vidst præcicere det lidt bedre næste gang, for jeg mente at hvis han blev klippet kort, nu er det "kun" skulderlangt"..

4 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

De er ikke dumme, de brødre. Snedige, det er hvad de er. Min bror ville have gjort præcis det samme

MissMuffin sagde ...

Og så står ens mor bare der og holder med ham- det nok kun fordi hun tror der så kunne falde et stykke af til hende, haha..

Anonym sagde ...

Hov Hov næsvise Sabina :-)) Jeg holder skam ikke uberettiget med lillebror - DU sagde HVIS han blev klippet, bagte du kage til ham og der blev ikke nævnt noget om længten... og der er klippet mindst 10 cm af :-)) så bare frem med kagen :-))) Vi ses !!

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg mente altså det skulle klippes ordenligt så det passer til en lillebror- og ikke en lillesøster:)