mandag den 13. april 2009

Anemone-tæppe..

Vi er lige kommet hjem fra en tur i Lundby Krat, hvor skovbunden i hele skoven er dækket af et tykt lag anemoner, der er virkeligt smukt og dufter skønt..
Jeg plukkede en ordenlig håndfuld, som nu står og dufter af forår..
Vi havde Anton med, og han er noget så træt efter en tur i den lukkede hundeskov, hvor han mødte en gravhund der gerne ville lege. Der var også andre hunde i skoven, men ham og gravhunden havde det sjovt, de løb og løb og løb.. Det var hård kost for Antons små ben og flade snude, men han nød det helt sikkert. Nu har vi nok ro resten af dagen:)
Emma kan desværre ikke holde til de lange ture mere, og jeg har lidt dårlig samvittighed over hun kun får en lille tur, når hun nu elsker at komme i skoven, men der er desværre ikke noget at gøre..

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Åhh, de er så smukke de anemoner!
Jeg nød dem selv i fredags, da jeg gik gennem skoven ud i dyrehaven :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, det var virkeligt et smukt syn!!
Det er et sikkert forårstegn..

Pernille på 1. sagde ...

Det er så smukt med anemoner, jeg så dem også da jeg var ude med Hugo. Men da jeg skal bære ham halvdelen af vejen havde jeg ikke mit kamera med :)
Kan du have en god dag

MissMuffin sagde ...

Det nok ikke så nemt at skulle jonglere med både hund og kamera nej, men hvad gør vi ikke for vores dyr:)