mandag den 13. april 2009

Azzurra...

Som afslutning på en dejlig påskeferie har vi fået lækker pizza fra Azzurra, som er et italiensk ejet pizzaria i Aalborg centrum..
De laver virkeligt gode pizzaer, men ordenlige råvarer og lækre kombinationer. Denne her med tomat, ost, italiensk skinke og friske champignoner er vores favorit.. Uhm...
Hundene har også fået deres livret idag, ris med kylling og lidt grøntsager- eller det hvertfald Emmas livret, Anton æder alt hvad jeg gir ham:)
Nu er her ro, der flades ud på sofaen, mens den sidste rest af påsken nydes..

5 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin det der er ikke i orden - jeg skal have koldskål i aften, det er ligesom faldet lidt efter jeg har set den pizza, faktisk ville jeg næsten hellere have det dine hunde fik :)
Knus herfra

MissMuffin sagde ...

Haha Pernille, det er jeg ked af:)
Men jeg er nu også vild med koldskål, især den hjemmelavede slags, uhm!

Line - Rotten's Univers sagde ...

Du må være super begejstret nu når Azzura åbner nede på havnen her idag :)

Skønt der endelig er et sted at få en bid mad og en kold øl eller lign i sommersolen - selvom der er mangel på samme her idag ;)

MissMuffin sagde ...

Er det allerede idag(igår) den åbnede?!
Fantastisk, der må jeg snart ned.
Kender du Azzurra? Jeg synes jo de laver fantastisk pizza og pasta!

Line - Rotten's Univers sagde ...

Ja, det er alletiders...! Er helt vild med deres tapas...

Kæresten og mig har snakket lidt om at få frokost dernede imorgen formiddag hvis vejret og vi kommer op til det *host* :D