fredag den 17. april 2009

Fredagsburger: "Mexican style"

Kristian har jo indført fredagsburger hver anden fredag herhjemme hos os. For at det ikke bliver alt for kedeligt må fyldet varieres lidt. Idag var det med guacamole, hjemmelavet tomatsalsa, cheddarost og med nachos til. Hold op det mætter!

Guacamolen rører jeg af most advocado, creme fraiche, salt og godt med citronsaft.
Tomatsalsaen blev lavet af hakkede cherrytomater, hvidløg, persille og basilikum, ½ hakket chili, olivenolie og lidt salt.

Har været ved at gå til af misundelse over at mange andre bloggere har fået den nye Jamie Oliver kogebog, og jeg ikke har!
Kristian kan slet ikke lave mad, men han er vild med Jamie og har alle hans bøger og flere gryder og pander(!), så han var lige så irriteret som mig. Og idag havde han den med hjem:)
Så når jeg lige har smidt en kage sammen, så skal den rigtig nærlæses:)

2 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Uhm ... ser lækkert ud. Og både tomatsalsa og guacemole - det er bare lækkert.
Den bog må jeg også eje!!!

MissMuffin sagde ...

Det var også rigtig godt, og dejligt farvestrålende at se på:)
Jeg glæder mig også til at dykke ned i den, for der er rigtig mange der roser den!