fredag den 24. april 2009

Drama i Nørresundby..

Da jeg ville lukke vinduet i stuen fangede mine øjne pludseligt en hund på taget!
Dem der bor overfor har 2 hunde, og den mørke var hoppet ud af det åbne vindue og ned på tilbygningens tag, uden at kunne komme ind igen.. Den stod og hylede og prøvede at møve sig op og gik derefter hen til kanten og kiggede ned..
Så måtte jeg lige have mor i røret, og vi blev enige om at jeg heller måtte løbe over og se om der var nogen hjemme. Det var der selvfølgeligt ikke, men larmen fra mit bankeri og den anden hunds gøen fik den til sidst ind, ellers havde jeg måtte ringe efter falck..
Nu har jeg hvertfald skrevet en seddel til dem om at de skal passe på med det vindue, og at jeg en anden gang vil ringe til falck hvis jeg ser det..

Men mon ikke bare det er en fejl, de ser nu ud til at være meget glade for deres hunde og passe dem godt, de har sikkert ladt vinduet stå åben så de ikke fik det for varmt..



2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Aww var da godt den kom ind igen.. stakkels lille hund :(

MissMuffin sagde ...

Ja, det kunne nemt gå helt galt, så jeg håber de forstår at holde vinduet lukket når de ikke er hjemme i fremtiden..