fredag den 10. april 2009

Godmorgen....

Kl lidt i 6 ringede telefonen: et par kammerater ville gerne have et lift og lidt husly. Så jeg stod op og hentede dem inde i byen, så nu ligger de på min sofa og snorker..
Jeg har været på tur med Anton i den dejlige kolde morgen, for jeg kan selvfølgeligt slet ikke sove..
Emma sover inde ved Kristian, så hun hygger sig og hendes gåtur må vente:)
Lidt senere, når der bliver liv i dem alle, så går turen til Hou, for at besøge Pia. Jeg håber vi får tid til en lille tur på stranden med de små damer, og ellers skal der vidst bare snakkes igennem. Jeg glæder mig.

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Ha' en dejlig dag, MissMuffin, med venindebesøget. Det var lidt synd, at du måtte stå så tidligt op på en helligdag - men vennerne blev sikkert meget glade :o)

MissMuffin sagde ...

Tak Madame- og iligemåde:)
Jeg havde nok ikke sovet andet end en times tid mere, så mon ikke det hele går:)

Pernille på 1. sagde ...

Der var du da lige tidligt oppe der, MissMuffin, men jeg er sikker på at Anton har nydt det.
Kan du have en rigtig hyggelig dag med Pia.
Knus herfra

Mette Lykke sagde ...

Du er noget af en frisk morgenkvinde...
Det sætter dine venner og Anton helt sikkert pris på.
Ønsker jer en dejlig dag i Hou.