onsdag den 1. april 2009

Gode planer..

Sådan så Emma ud igår da jeg kom hjem, helt forsovet og varm:) Hun har lagt samme sted siden Kristian tog afsted imorges, dovne hund..

Idag har jeg en aftale med de skønne piger fra Salling, vi skal ud og spise og have ordnet verdenssituationen. Jeg glæder mig!
Så snart jeg har fri mødes jeg med en af pigerne, så skal vi hygge hjemme hos hende indtil vi skal mødes med de andre. Savner bestemt ikke jobbet i Salling, men jeg savner dem!
Idag kommer der en ny elev i min afdeling, det bliver skønt med en jævnaldrende, for selvom de andre er super søde, så er det lidt kedeligt nogen gange at være så ung i forhold til resten af afdelingen.
Så idag burde blive en rigtig god dag:)

3 kommentarer:

Mi Confesión sagde ...

åårh what a cutie;)!!

/Mi Confesión

Anonym sagde ...

Sikke sød lille Emma er - super godt billed...

MissMuffin sagde ...

Hun er bar så sød og dejlig den lille Emma, en rigtig puttetrold:)