lørdag den 25. april 2009

Her er det så:)

Valget faldte på et Guess og flot er det altså også bare!
Da jeg har et ret smalt håndled skulle det være med justerbar lænke, og det her er lavet så smart at låsen er lavet som led, som man så kan sætte i eller ta fra så det passer..
Inde i urskiven er baggrunden hvid perlemor og remmen er en guldlænke fyldt med skinnende hvide sten. Diskret er det hvertfald ikke:)

Der blev provianteret lidt i Føtex, og på vej tilbage til bilen slog jeg smut indenom lørdags-torvet og købte nye udenlandske kartofler, bredbladet persille og danske krumme-agurker.. Det skal nok blive til lækkert tilbehør til aftensmaden idag, som er med inspiration fra min nye Jamie-kogebog.

I eftermiddag skal Kristian spille fodbold og imens skal jeg være på Gjøl og gennemgå de sidste af hans mors ting, inden de sendes videre, så det er ikke særligt spændende..

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op !! det er flot !!

MissMuffin sagde ...

Meget!! Og det er SÅ tungt:)

Mette Lykke sagde ...

Hvor er det smukt, og det klæder dit fine spinkle håndled. Det var et godt valg..
Nej det er ikke sjovt at skulle gennem gå sine kæres indbo. Men det er alligevel godt når det er gjort...

MissMuffin sagde ...

Jeg synes også det er rigtig flot, det var det første jeg prøvede..

Nej, det er det ikke, og det er især mærkeligt fordi det jo egentligt ikke er min families ting..

Anette sagde ...

Flot ur du har fået i gave. God dag.

Madame sagde ...

Wauw, tillykke med dit smukke nye ur - det er så flot!

Pernille på 1. sagde ...

Det rykker da for vildt det ur - der er bling bling for alle pengene. Jeg er da bare vild med det !

MissMuffin sagde ...

Tak allesammen, jeg er oss bar så vild med det!

Sifka sagde ...

Det er lige dig, hvor er det fint:)

MissMuffin sagde ...

Jeg synes også lige det er mig:)