tirsdag den 21. april 2009

Uhm, der dufter...

Etape 1 af ugens kagebagning er skudt igang..
Der bages verdens bedste chokoladekage, intet mindre.. Opskriften og billedet kommer imorgen, den er simpelthen SÅ super lækker, den må i bare prøve..
Dagen har været travl; arbejde, hundeluftning, vasketøj der skulle stryges, den store indkøbstur, støvsugning og nu bager den skønne kage i ovnen...
Aftenen skal sluttes med et dejligt bad, så jeg kan vågne frisk og veludhvilet imorgen på min fødselsdag:)

5 kommentarer:

Anette sagde ...

Hvis ikke jeg når forbi din blog i morgen så vil jeg hermed ønske dig et stort tillykke med fødselsdagen. Sikke en travl dag du har haft. Håber du får en god fødselsdag.

Irene sagde ...

Okay så du fylder 22 år i morgen..Tillykke med dagen og jeg håber for dig at du må få en dejlig dag.
Knus Irene

MissMuffin sagde ...

Anette: Tusind tak:) Jeg er sikker på det bliver en dejlig dag når alle de dejlige tøser kommer på besøg..

Irene: Jaa, alderen begynder langsomt at trykke, haha:)
Og tak..

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin den opskrift vil jeg da glæde mig til, det er altid godt med en god opskrift når man skal have gæster.
Kan du nu komme i seng så du kan vågne frisk og udhvilet til i morgen.
Kan du have en rigtig dejlig fødselsdag.
Knus pernille

MissMuffin sagde ...

Hej Pernille..
Hvis du har nogle gæster der er vilde med chokolade, så er denne et sikkert hit!!
Tak:)