søndag den 19. april 2009

Søndagsrengøring..

Søndagsrengøringen er næsten oversået, vinduerne er pudset i den side hvor solen ikke står på, gardiner er vasket, hundene er gået med og det nyvaskede sengetøj hænger og blafre udenfor i solen.
Nu mangler kun badeværelset, men det på vente til Kristian kommer hjem, for jeg er løbet tør for både kalkfjerner og skurecreme, så han er sendt afsted når han har ordnet de ting han skal..
Nu skal en skål koldskål nydes med sprøde kammerjunkere, og så skal tæpper og en bog med i haven og nyde solskinnet, men det sidste vasketøj snurre i maskinen..

3 kommentarer:

Irene sagde ...

WOW...du har godt nok nået meget allerede før kl. var 12...
Jeg har intet nået endnu, kun hygget,været på besøg og læst lidt..og jo, så har jeg lige smækket 3 plader boller sammen så om ½ time er der nybagte boller :-)
Rigtig god søndag til dig miss muffin

Hanne K's verden sagde ...

Dejligt med sådan en aktiv dag. Med det gode vejr får man også bare automatisk ekstra energi.
Her står den på bagning, oprydning, tøjvask ... og så skal der også lige være plads til lidt hygge i eftermiddag.
Hyg dig i haven:o)

MissMuffin sagde ...

Mrs. Cakeaholic: Jeg er altid mest aktiv om morgenen, så går krudtet langsomt af mig i løbet af dagen:)
Uhm, nybagte boller er noget af det bedste!

Hanne: Ja, de lange lyse dage gør godt nok underværker på den konto!