søndag den 19. april 2009

Lykken er...

Nyvasket, soltørret sengetøj...

6 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Det kan jeg 100 % tilslutte mig. I skal nok ikke regne med at komme op i morgen;o)
Hanne

rijaH sagde ...

Ja det er så skønt :D jeg nøjes dog med tørrestativs-indenfor-tørret da jeg ik har noget sted at sætte det udenfor.. men det er også skønt at bare ligge nyvasket sengetøj på ;)

Anette sagde ...

jeg elsker nyvasket sengetøj og dynerne skal også helst luftes godt igennem. Jeg elsker når det kan tørre udendørs ;)

Pernille på 1. sagde ...

Jeg er bare så enig med dig, og uhm jeg ligger selv i nyvasket sengetøj i dag.
Jeg har altid sagt at hvis jeg vandt i lotto så ville jeg have så meget sengetøj at jeg kunne skifte hver dag, og så skulle der naturligvis komme en og gøre det :)

MissMuffin sagde ...

Hanne: Jeg fik mig slæbt op, men nøj hvor sov jeg godt:)

Maria: Hvis det står foran et åbent vindue kan man være heldig at det giver lidt sammme effekt.

Anette: Ja, dynerne var også ude til luftning igår. Udendørstørring er bar dejligt:)

Pernille: Sikke en god beslutning, det kunne jeg også findepå hvis jeg var så heldig. Indtil da må jeg nøjes med det bliver skiftet hver søndag:)

Madame sagde ...

Hvor er det smukt! Jeg elsker også soltørret sengetøj, det har en helt særlig duft :O)