mandag den 20. april 2009

Der planlægges...

Min 22-års fødselsdag nærmer sig med hastige skridt, og det betyder jo at der kommer gæster til kaffe og kage af flere omgange..
Men hvad skal jeg finde på, ellers nærmere, hvad skal jeg vælge, for der er mange spændende ting jeg har lyst til at prøve.. En lækker chokoladekage er der planlagt, og lune, nybagte boller..
Mor er så fræk, at hun har lagt bestilling på citronfromage, så det må jeg se om jeg kan finde ud af. Er der nogen af jer der ligger inde med verdens bedste opskrift på citronfromage?

Resten må tiden vise..

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg har et par stykker liggende, men har desværre ikke nået at teste dem endnu. Havde ellers planer om at tage en af dem med på ferien i Frankrig, men fik kun taget en på limefromage med (den kan du se på min blog).

Hvis jeg skal sende dig dem, jeg har liggende, så sig blot til - men jeg ved som sagt ikke, om det er verdens bedste - endnu :-)

MissMuffin sagde ...

Det er jo også en lidt "umorderne" dessert efterhånden, men godt smager det jo.
Jeg har googlet mig til et par stykker der lyder lækre, så jeg prøver en af dem- men tusind tak for du vil hjælpe:)

Madame sagde ...

Dine gæster er heldige, at du vil lave det hele selv :o)

Jeg har ikke lavet citronfromage i mange år, men hvis du har 'Frøken Jensens kogebog' er jeg sikker på, at hendes opskrift er super :O)

MissMuffin sagde ...

God ide Madame, det kan kun være en god opskrift hun har. Desværre har jeg den ikke, men det ved jeg underboen har:)

Pernille på 1. sagde ...

Kære MissMuffin
Min søster har opskriften på verdens bedste citonfromage, jeg kan godt få den til dig hvis det skal være, så må du bare sige til.
Citronfromage er et hit i vores familie, selv om det er en lidt gammeldags ting.
Knus pernille

MissMuffin sagde ...

Hej Pernille...
Gider du? Så ville det bare være lykken, sån en afprøvet opskrift kan kun være god!
Og ved der er strenge krav og høje forventninger til den fra min mor:)

Knus MissMuffin