fredag den 24. april 2009

Brokkerier...

Vejret er bare så skønt ude!
Jeg har allermest lyst til at være ude i haven med hundene, men der er naboen med hans møghund, så vi må være inde...
Jeg er rigtig glad for min lejlighed, den er hyggelig, lys og fin- og billig, men naboerne og deres hund trækker virkeligt glæden ned, for den er totalt ustyrlig og de er så ligeglade..
Jeg overvejer engang imellem om jeg skulle prøve at finde noget andet, men det er nok svært at finde noget til rimelige penge med have og hvor jeg må have hund, tanken strejfer mig bare oftere og oftere..

Hvor ville jeg gerne have mit eget sted..

8 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Åh det for du osse en dag.. dit eget dejlige sted.. Det er træls når der er nogen der syntes de har ret til at fylde det hele..:-)

MissMuffin sagde ...

Jaa, men det er bar begyndt at gå mig på nerverne at selvom der er en have, så kan vi nærmest ikke bruge den...

Jeg tror lige jeg ´skal i tænkeboks over hvad der skal ske i fremtiden...

Hanne K's verden sagde ...

Aj, hvor er det bare surt.
Du må tænke lidt over sagerne og håbe på, at naboerne + hunde tager på weekendtur:o)
God weekend til dig.

MissMuffin sagde ...

Jeg tror bare jeg vil til at spille noget Lotto og så håbe på den store genvist falder, så jeg kan købe en stor gård midt ude på bøhlandet:)

Miss Midtjylland sagde ...

host host.... jeg vil bare lige sige, at der er et hus til leje på min vej.... og der kan vist laves kørselsordning til arbejde med din kæreste... ja det er bare liiiige en lille indskydelse :-)

Deborah sagde ...

Der må da være nogen regler, du kan henolde dig til? Her er nogen links, du måske kan bruge. Du må rådføre dig med nogen. Allerbedst om du kan få en fornuftig dialog med naboen - det skal jo nok først og fremmeste prøves....men jeg ved det - nogen er udenfor pædagogisk rækkevidde!

MissMuffin sagde ...

Pia, du kan godt spare dig:)

Deborah- det er desværre ikke helt så enkelt, for naboen er min farmors bror, han ejer ejendommen sammen med hende.
De er desværre helt uden for rækkevidde i de fleste sammenhæng, og en familiefejde gider jeg heller ikke starte, så vil jeg hellere flytte..
Men tak for linket alligevel:)

Miss Midtjylland sagde ...

på den anden side, så tvivler jeg også på, at Hou er klar til en som dig ;-)