mandag den 9. november 2009

Ærespladsen---

Kristians fodboldpokal er kommet ind i stuen. På den bedste plads. Han er frygteligt stolt på den rigtig barnlige måde, trods hans alder. Senere vil han blive presset lidt mere angående den lampe jeg har forelsket mig i, men først, skal jeg vidst lige holde den her ud lidt endnu..

Tulipanerne far torvet er bestemt ikke noget hit.
De slasker og hænger udover vasens kanter, så jeg med det ene bundt allerede har klippet dem korte og sat i små vaser. Nu ser det ud til, at samme skæbne må overgå de gule...
Sofie holder fødselsdag i aften, men da en af hendes veninder medbringer en baby, så skal jeg allerede være der kl. 17. Nu må vi se om jeg når det, for Emma skal sån set også lige have sin luftetur og der skal handles til at madklubben kommer imorgen...
Idag er der kun en uge til, at jeg skal starte i skole. Det betyder, at jeg har travlt på arbejde, for der er meget der skal laves færdigt! Men hvor bliver det skønt med lidt afbræk fra hverdagen og at slippe for toget!

10 kommentarer:

Madame sagde ...

Haha, ja, det er godt at have lumske planer med fodboldpokalen :-)

Det bliver vel nok dejligt for dig at få et afbræk i hverdagen og begynde på skole. Jeg kan godt forstå, du glæder dig.

Annette sagde ...

Jamen pokalen passer jo fint ind blandt det øvrige, lidt kitch ☺
Det bliver dejligt at du skal i skole, især at du slipper for toget hver dag og kan så måske også sove lidt længere ☺
Rigtig god arbejdslyst.

MissMuffin sagde ...

Madame, man må jo bruge lidt list når man skal have sin vilje:)

Ja, det bliver dejligt at komme lidt på skolebænken igen, det er ved at være nogle år siden sidst:)

Annette, du har ret, den passer ok ind- men det fortæller vi ikke til kristian:)
Jeg kan hvertfald sove lidt længere, men bedst er de tidlige dage, det bliver slønt at have lidt eftermiddag hvor der stadig er lyst:)

Deborah sagde ...

Se der er jo noget, jeg slet ikke forstår. For det første synes jeg ikke pokalen er grim. For det andet, så må det da gælde om, at I begge bor der, og din kæreste også skal have lov, at have sit præg på jeres FÆLLES hjem eller??

Jeg synes meget ofte kvinder tager helt over, så der bare INTET er tilbage af deres mænd og skal de være der, skal det bare tilpasses dem og hvad de synes passer i stil og deres smag. Sådan kan man ikke være i mit hoved. Han skal vel også have noget, der glæder ham???

MissMuffin sagde ...

Du fanger vidst ikke ironien i mit indlæg hva?!

Nu er det sån Deborah, at Kristian nok bor hjemme hos mig, men det er min lejlighed og mit hjem.
Kristian har en lejlighed, der er til salg, hvor hans ting står.
Han betaler ikke husleje, står ikke på lejekontrakten og har ikke sin adresse ved mig, så lejligheden er kun min...

Desuden må det være individuelt hvordan et forhold er opbygget, så hvad du har i dit hoved, det nok ikke det samme som jeg har i mit. Kristian er fuldt ude i stand til at sige fra hvis han synes jeg er urimelig...

Bitten sagde ...

Den passer da rigtig fint ind dér på ærespladsen :D

MissMuffin sagde ...

Bitten, lykken vil ingen ende tage den gang han så den:)

Grith sagde ...

Det er i det minste ikke den værste ting han kunne have taget med i forholdet.

Anders har ind i mellem haft nogle ting hvor jeg virkeligt har skulle tænke kreativt for at det kunne virke.

Bl.a. en gammel nummerplade fra USA.

Den har fået en plads, tilgengæld må jeg så også indrette lejligheden helt som det passer mig.

Du vender dig nok til den.

Knus Grith

Deborah sagde ...

Jeg kan jo ikke vide de interne forhold og selvfølgelig skal folk gøre som de vil - klart nok! Jeg har bare ofte set det scenarie, som jeg beskriver. Jeg var overbevist om, at I boede sammen i hele ordets betydning. Det er jo ikke lige til at se. Glad for, du var ironisk og det er så gået henover hovedet på mig!

MissMuffin sagde ...

Grith, den må du lige vise et billede af ved lejlighed:)
Kristian har også andre grimme ting i hans lejlighed, men også mange dejlige møbler, så nu må vi se hvad vi får ud af det engang- jeg har hvertfald nips nok til at dække det meste, haha..

Deborah, der skal være plads til begge i et forhold og det er vigtigt at gå på kompromis. Jeg ved bar det betyder mest for mig hvordan mit hjem er indrettet, men derfor er der alligevel blevet plads til hans elskede fodboldpude og pokal- stod det til mig stod han PlayStation heller ikke fremme og hans dvd-er lå i en kasse under sengen, men det gør de nu engang..