onsdag den 18. november 2009

En lille gren..


Så er der kommet en lille gren ind i min stue, jeg skal bar lige have fundet min gennemsigtige snor, men den er pist forsvundet...
Grenen har fået en omgang spraymaling i en hvid/cremefarvet nuance, så passer den lidt bedre ind her. Jeg synes hvertfald, at det se rigtig fint ud.
Lige nu hænger der kun et par prismer og snefnug, men mon ikke også der sniger sig et par af de røde hjerter på, som jeg har forelsket mig i, men var dum nok til at lade være med at købe...
Julen er begyndt at snige sig langsomt ind herhjemme, det er svært at stå imod...
Kræmmerhusene hænger i den ene lysekrone og afventer deres videre skæbne. Julegaverne står fremme og er pakket fint ind.. Kristian har købt nogle små isbjørne, som nu hænger i lysekronen i soveværelset.. Og pludseligt går jeg helt i selvsving og pynter op på en hver ledig plads til Kristian næsten kaster op:)

7 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det er go' stil - både med gren og juleoppyntning ;-)

MissMuffin sagde ...

Man skal være forberedt:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

haha det er næsten ikke noget der kan skræmme hankøn, som julepynt før 1.dec kan :D din gren sr rigtig flot og dekorativ ud :)

Mette Lykke sagde ...

Der er nok nogen der ikke kan vente.
Jeg sidder også og strikker julepynt..
Kan du ikke skrive din adresse til mig på fam.ekstrand@sol.dk jeg vil gerne have en af mine ting til hænge på din gren..
Knus fra Mette.

Lone sagde ...

Jamen MissMuffin! Vi er kun i midten af november, og du er allerede begyndt at julepynte og har pakket julegaver ind :)
Jeg får en følelse af at være totalt bagud med alt.
Det eneste vi har foretaget os er, at tjekke at lyskæden til det udendørs juletræ virker.

Den er meget fin, din gren. Det vil klæ' den med røde hjerter :)

Rigtig dejlig dag til dig :)

Anonym sagde ...

Nej hvor smart.... Tænk jeg har sådan en træ i haven... men de sidste par år har jeg ikke gidet have grene ind i huset...Syntes de så lidt kedelige ud. Men nu når jeg ser at du har malet den. Så får jeg helt vildt lyst til at lave sådan en. Det ser meget flot ud -s- Tak :-)

MissMuffin sagde ...

Kristian ryster opgivende på hovedet hvert år, men jeg tror, at han inderst inde synes at det er lidt sødt- han vil bar ikke indrømme det:)

Mette, jeg elsker julen:)
Det kan du tro jeg vil skynde mig at gøre, det er et tilbud jeg bestemt ikke kan sige nej til:)

Lone, jeg elsker julen, så min hjerne har været fuld af juletanker siden starten af oktober!
Jeg elsker havebelysningen om julen, så det er helt sikekrt også vigtigt at få det tjekket:)
Ha en dejlig dag:)

Vibeke, det er hvertfald lidt anderledes så. Den gråbeige farve ser meget fin ud med prismerne og snefnuggene...
Jeg så i et gammelt boligblad, at de havde malet den helt sølv, det så oss bar helt vildt flot ud!
Jeg overvejer at gøre det med nogle grene der kan stå i en stor vase med lidt pynt på..