søndag den 15. november 2009

Søndag i det nordjyske..

Søndagen er gået stille og roligt..
Først hjem til mor og alle vovserne, hvor vi spiste rosinbrød. Det smagte udemærket, men var slet ikke lige så godt som bagerens.
Bagefter en tur til Sæby og besøge mormor og morfar og spise sandkage- den var fin og saftig, men som Pernille skrev "livet er for kort til sandkage":)
Midt eftermiddag smuttede jeg hjem ad igen, for lidt skal der jo også ordnes. Det er nu kun blevet til en enkelt maskine vasketøj, en lang gåtur med Emma og så en omgang hurtigt kødboller og spaghetti...
Nu skal der vidst lige ryddes lidt op og ellers sofa-hygges, for imorgen starter jeg jo i skole igen...

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Pøj pøj med skolen igen i morgen - det bliver spændende for dig! Og så lyder det som en dejlig dag, selv om livet er for kort til sandkage :-)

MissMuffin sagde ...

Takker, det bliver et dejligt afbræk fra hverdagen på kommunen:)

Annette sagde ...

Rigtig meget held og lykke med skolen i morgen. Det bliver skønt med lidt mere fritid for dig, selv om der givetvis også skal laves lidt i fritiden.
Er hvalpen blevet afsat? Nej, nej det kan ikke lade sig gøre, at den skal bo i Holland, men den er bare så sød.

MissMuffin sagde ...

Annette, de korte dage og den forkortede transporttid kommer nok til at kunne opveje lektierne, det er jeg sikker på:)
Det er han desværre ikke, han er så super sød og har et rigtig godt sind.. Hvis Emma ikke var så sur var jeg nok næsten blevet nød til at tage ham med hjem:)
Der findes shar pei i Holland, så jeg ved han sagtens kunne bo hos jer:)