mandag den 16. november 2009

Klar, parat, skolestart...

Nu er det snart 3 år siden jeg har sidst har gået i skole og dengang tror jeg nok, at jeg mente, at jeg ikke lige frem vil komme til at savne det igen.
Jeg tror heller ikke jeg har savnet det, men jeg glæder mig alligevel til et lille afbræk fra hverdagen i kommunen og til forhåbenligt at være sammen med nogle jævnaldrene- men nu må vi se hvem der ellers skal starte:)
Dagen starter ifølge brevet med 1½ times indtroduktion, hvor min uddannelsesvejleder skal med. Men så kan jeg ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive på skolen bagefter, eller om jeg bar akn tage hjem...

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Pøjpøj med det!

Men nu ikke noget med at kaste med remoulademadder ;-)

Karin Grøn sagde ...

Held og lykke med skolegangen. Hvad uddanner du dig egentlig til?Jeg kan forstå du er ansat i en kommune men med alt det mad du kan lave, så går jeg ud fra det er i en eller anden form for køkken, men måske tager jeg helt fejl.De er så søde dine kræmmerhuse. vi har noget, der minder om det, men det var min farfar der lavede det i begyndelsen af 1900 tallet, så mon ikke det nærmer sig de 100 år. Sjovt at tænke på at en eller anden også gemmer dit og det hænger på et juletræ om 100 år.

Annette sagde ...

Håber du har haft en supergod dag på skolebænken. Jeg kom pludselig til at tænke på, da jeg så dit billede om det er Forvaltningshøjskolen du skal gå på?

Eva Nynne sagde ...

Jeg er spændt på at læse om, hvordan din første dag går...

Mette Lykke sagde ...

Når man først har været på arbejdsmarket, er det sjovt at komme tilbage på bænken, det er mere roligt, det enste minus er leksier.. Det har jeg altid hadet..

MissMuffin sagde ...

Piskeriset, det var der desværre ikke stemning for, haha:)

Karin, det er bestemt ikke i et køkken jeg er, for jeg hader at lave mad på bestilling:)
Jeg udsanner mig til teamsekretær. Det betyder at jeg er sekretær for 2 socialrådgivere i børne-familieafdelingen + at jeg er ansvarlige for de tværfaglige møder i deres skoledistrikter.
Jeg elsker gammel julepynt, vi har også noget fra en oldemor, det betyder noget helt særligt..

Annette, det hed det nok engang. Nu tages uddannelsen på Handelsskolen- hvor der bla. skal undervises i forvaltningsloven:)

Eva, den er gået ganske fint faktisk:)

Mette, lektierne står heller ikke øverst på min liste, men det er primært læsning. Det projekt vi skal lave er der afsat 2 x 2 timer til ugentligt i kanpt 3 uger og vi er 5 om at skrive 8 sider- det er til at overskue:)