tirsdag den 17. november 2009

Maverumleri...

Nok har jeg kunne sove det længere, men jeg har også været oppe nogle gange og har sovet de sidste par timer på sofaen..
Emmas mave siger mange høje lyde og jeg synes vi lige måtte ud, men det kom der ikke noget ud af(kun en sur og våd hund), så nu har hun fået et skud prokolin og lydene er begyndt at aftage..
Nu ligger hun og smorker tilfreds i sofaen uden en masse maverumlen..
Christina, vores søde frisør, skal ordne vores hår i aften, så det bliver bar skønt, for jeg er blevet noget "langhåret"- typisk at vi så skal fotograferes til skolen idag...
Nu vil jeg snuppe mig et bad og en smoothie...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Stakkels lille Emma - god bedring med maven :)
Ha' en dejlig dag begge to!

MissMuffin sagde ...

Jo tak, det er vidst bar falsk alarm:)