torsdag den 12. november 2009

En god dag..

Trods det har været lang torsdag på arbejde, så har jeg faktisk haft en helt god dag idag.
Mine kager fik ros, så jeg blev helt flov. Chokoladekagen var nu også bar mega god og rabarberkagen er så fin når den er pyntet..
En rådgiver betrode mig en større opgave og bagefter fik jeg meget ros af både hende og den faglige leder. Så jeg føler mig simpelthen så dygtig idag, haha:)

Efter arbejde var jeg li inde og handle og ordne et par småting til et kreativt projekt i weekenden. I Netto har de simpelthen så meget fint julepynt, men jeg holdt mig i skindet og nøjes med at købe en lille pakke med klokker til det lille juletræ, som vi har aftalt vi skal have i år. Hjemme hos mor er det meste af pynten til juletræet noget vi har arvet efter oldemor og mormor og der er der også nogle små klokker imellem, så jeg synes de hører sig til.
Meen, vi skal nok lige have lidt mere end et par klokker og de 4 julekugler jeg ejer til at pynte træet med:)

Aftenen skal bruges i sofaen og så skal jeg lige overveje den udfordring, som jeg har modtaget af Line:)

3 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

åhr det er så dejligt med ros :) det er dejligt at blive værdsat.

Grith sagde ...

Dejligt når man bliver rost - det er så fedt når nogen lægger mærke til de ting man laver.

Dejligt at høre at du har haft en rigtig god dag.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Line, ja- for det er som regel "skæld ud" jeg får, så dejligt at nogen synes at jeg gør det ordenligt...

Grith, det er nemlig fedt. Også at nogen ser udover at jeg "bar er elev" og ligesom tror på jeg ikke er helt uduelig li fra start af:)