lørdag den 21. november 2009

Lidt skal der til...

Jeg er næsten lige kommet hjem her for en times tid siden, for jeg valgte at sove i Voerså, da festen hutigt udviklede sig til en meget våd en af slagsen:)
Jeg sov hos Randi og så har jeg tilbragt eftermiddagen hjemme hos mor, for jeg skulle lige afsprittes helt inden jeg kørte nogen steder;)
Nu har jeg lige fået mig en lille kebab som afslutning på en i forvejen ret usund dag og så skal der ellers bar slappes af i sofaen, for jeg er vidst lidt slatten...

10 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det er vist en god ide at få slappet i sofaen oven på din fest.

Jeg skal se boksning i nat, så jeg skal også helst have en morfar i løbet af aftenen. :)

Knus

MissMuffin sagde ...

Ja, man kan jo komme til at trænge:)

Nå ja, det er i aften der r boksning. Vi har ikke købr kampen, men jeg kan nu ellers godt li boksning.

God fornøjelse:)

Madame sagde ...

Jeg håber, du havde en dejlig aften der var det hele værd ;o)
Her syndes der også med både et par glas vin og fyldt chokolade, men uhm, hvor er det godt :-)

Ha' en god aften!

MissMuffin sagde ...

Vi hyggede os og skabte os så det passede, så det var rigtig hyggeligt:)
Vin og chokolade lyder fornuftigt Madame..

Ha en god aften:)

Eva Nynne sagde ...

Det lyder til, at du havde en sjov aften i går...

Nyd denne aften på sofaen :-)

Mange hilsner Eva

MissMuffin sagde ...

Eva, det var rigtig hyggeligt, så nattesøvnen har været begrænset:)

Ha en god aften:)

MetteSofie sagde ...

En durum rulle er det bedste efter enhver bytur :) Ha en hyggelig aften! MetteSofie

VillaVillaKulla sagde ...

Du fortjener junk søde, lyder som en rigtig god fest du var til! Vi må sladre snart.

Anette sagde ...

Ja det er nødvendigt at slappe af dagen derpå. Synes også jeg har været træt i dag :P God lørdag aften.

MissMuffin sagde ...

Mette, der hører sig selvf. lige en kold cola med dertil:)

Lotte, det var også rigtig hyggeligt og der blev fjollet igennem.
Knus

Anette, lidt kvæstet er man altid:)