fredag den 6. november 2009

Fredag..

Hmm, min computer er da bar helt umulig de her dage, det utroligt at det kan tage 20 min bar at komme på!
En lidt kortere arbejdsdag venter og jeg overvejer at flexe et par timer, for jeg skal jo lige hjem og gå tur med Emma, støvsuge og lave mad inden gæsterne kommer:)
Weekenden er heldigvis lige på trapperne og vi har ikke nogle vilde planer, så der skal bar slappes af:)
Jeg har jo lidt lovet at jeg ikke køber flere kogebøger før efter jul, fordi jeg har købt så mange på det sidste. I går i Føtex stod Camilla Plums "Jul" bar og gloede på mig, men jeg købte den ikke!! Jeg tror bar at den smule standhaftighed er ved at forsvinde, så imorgen skal jeg vidst bar li forbi og se om de stadig har den:)
God fredag:)

14 kommentarer:

Grith sagde ...

Så har du jo også været standhaftig en gang. Det er jo også nok - sådan siger jeg til mig selv.

God fredag

Anette sagde ...

Hvis du kun har lovet det "lidt" så pyt med om du falder i LOOOOL God fredag til dig ;-)

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg tror ikke det helt tæller Grith:)
God fredag..

Anette, jeg ved ikke helt hvordan keg skal definere "lidt", men i et svagt øjeblik var jeg jo bar overbevist om at det kunne jeg da sagtens...
Måske jeg blir nød til at skulle ned og kigge imorgen:)
God fredag:)

Lone sagde ...

Du må have oceaner af kogebøger :)
Jeg håber, at der er en 'Jul' til dig i dag. God weekend!

MissMuffin sagde ...

Lone, jeg har det hvertfald efterhånden en god samling og er begyndt at have pladsproblemer:)

Anonym sagde ...

Den kan også købes i netto for 99kr, vis nu de ikke har den i føtex. :)tror da selv jeg skal have den.

MissMuffin sagde ...

Anonym, det skal jeg lige huske:)

Ditte sagde ...

Ej hvor jeg kender det løfte alt for godt :) Det holder bare aldrig i længden :P
Især ikke hvis man ser et bog man bare må eje, og som man ikke køber fordi samlingen er så stor. Så bliver hjernen nærmest hjemsøgt af bogen indtil den ligger i indkøbskurven :P

Anonym sagde ...

ja det er nu ikke fordi jeg vil være anonym men jeg kan ikke finde ud af at bruge min google konto. Hilsen Kristine

Annette sagde ...

En rigtig dejlig weekend til dig også. Der må handles lidt i porten med hensyn til kogebøgerne og den fodboldpude ☺ ☺

Piskeriset sagde ...

MissMuffin - jeg har en høne at plukke med dig... og det har selvfølgelig ikke noget at gøre med, at jeg kom til at købe 'Jul' i dag efter at have læst om den her... ;-)

MissMuffin sagde ...

Ditte, jeg har det på nøjagtig samme måde!
Jeg bliver også nød til at kigge efter den ikke? Det er jo en jule-kogebog, det er ikke helt det samme:)

Kirstine, jeg synes noj jeg fornemmede, at den der gemte sig bag ved "anonym" var en jeg kendte:)

Annette, der forhandles herhjemme. Fodboldpokalen står nu i stuen, så når tilstrækkeligt mange har set det, så skal vi forhandle både kogebøger og lamper:)

Ej altså Piskeris, det er da noget værre noget:) Du må stoppe med at læse med herinde når du har så lidt selvkontrol, haha:)

Ditte sagde ...

Nej for altså helt ærlig - Man kan jo ikke ønske sig en julekogebog i julegave, så kan man jo først bruge den året efter ;)

MissMuffin sagde ...

Du har da så evigt ret- derfor har jeg også købt den idag:)