søndag den 15. november 2009

Kræmmerhus med krøllet hank...

Måske det er lidt tideligt, men i december har jeg travlt med at pakke julegaver ind og så når jeg nok ikke en masse andet..
Jeg synes selv at de er blevet ganske fine, de små kræmmerhuse lavet af kageservietter og med hank at silkebånd..


De er nok for store til at hænge på det lille juletræ vi skal have, men der må sættes en lille snor op under en hylde eller i et vindue til dem..

Nu er jeg jo vild med den gammeldags og romantiske stil, men jeg er sikker på de ville være så yndige med fx en knap og mønstret bånd eller med en smule tyl omkring og en lille fjer. Jeg overvejer at købe nogle små lyserøde perler og trække på en snor som hank, det kunne også være rigtig fint.

7 kommentarer:

Irene sagde ...

MissMuffin, de er YNDIGE dine kræmmerhuse....
Knus Irene

Piskeriset sagde ...

Det er en rigtig sød idé :-)

Annette sagde ...

Hvor er de bare skønne, det er en supergod ide. Jeg tror, at jeg har nogle små kageservietter liggende, må jeg stjæle din ide?

MissMuffin sagde ...

Tak Irene:)

Piskeriset, de er super nemme at lave, så selv der kan jeg være med- ellers har jeg normalt ikke tålmodigheden:)

Annette, det må du hvertfald:)

Lone sagde ...

De er rigtig søde dine kræmmerhuse :)

Du kunne også lægge dem på forret-tallerkenen med en grankvist i, når du dækker bord til gæster i december.

God fornøjelse med skolegangen! :)

Mette Lykke sagde ...

de er så fine og romantiske lige noget for mig..
Perler kunne være smukt til.

MissMuffin sagde ...

Lone, det var en rigtig god ide, det ville se rigtig fint ud:)

Mette, du må se om du ikke kan få fat i nogle kageservietter så du kan komme igang med at folde:)