fredag den 20. november 2009

Fredag,,,

Ah.. Fredag... Kl 11.45 kan jeg begynde at holde weekend..
I aften skal jeg til fødselsdag hos en veninde i Voerså og det skal sikkert nok blive rigtig hyggeligt! Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg blir der og sover ellers jeg kører derop...
Ellers er der vidst ingen planer for weekenden. Hvis der vil stoppe med at regne, så smutter vi nok lige ud og ser hvordan kolonihaven har det, efter al det blæst og vand vi har fået de sidste dage...
Ellers skal vi bare hygge herhjemme med lidt film, lektier, måske lidt julepynteri og hvad nu ellers kan finde på:)

10 kommentarer:

Irene sagde ...

Rigtig god weekend MissMuffin:-)

Anette sagde ...

God week-end ;-)

Lone sagde ...

Hvis I har tagrender på jeres hus, er det en god idé at tjekke dem for blade :)

Rigtig god venindetur - og weekend :-)

frk. Bibo sagde ...

Ih, så har du jo weekend NU. ;) Have a nice one. ;)

Tina kristine sagde ...

ha en god tur iaften og en god weekend ;0)og ja tjek tagrenderne hvis i har dem ;0)

MissMuffin sagde ...

God weekend alle sammen:)
Vi har vidst tagrender derude, så de vil nok have godt af et eftersyn:)

Grith sagde ...

Det lyder som en dejlig afslappende weekend - du vil vel ikke lige låne en syg pige?

Hav en rigtig god weekend.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Åh Grith, det ville være synd, for jeg er virkeligt ikke god til børn!
God bedring til hende, jeg håber i får en god weekend alligevel:)

VillaVillaKulla sagde ...

Jeg er så dynt misundelig over, du får så tidligt fri! :) Nyd det søde, håber det er en god klasse du er kommet i.

MissMuffin sagde ...

Det er også skønt Lotte, jeg overlever aldrig at komme tilbage til arbejde igen:)
Klassen er helt okay, alle er søde og der er en god stemning..