lørdag den 28. november 2009

Skovtur


Vejret har det meste af tiden været rigtig skønt og vi havde en dejlig tur i skoven med den lille hvalp, som kaldes "Nujo" hjemme hos mor. Han har ikke været med i skoven før idag og vi måtte opgive at få ordenlige billeder af ham, for han stod kun stille få sekunder af gangen! Så han havde det hvertfald sjovt...
Vi fik samlet lidt mos til lidt dekorationer og leget lidt, en rigtig dejlig tur..
Vi var også i Sæby og få afleveret småkagerne til mormor og morfar, så det har været en rigtig god dag..
Nu er jeg noget træt, men jeg skal lige igang med at få lavet den adventsdekoration, for den skal da være klar til imorgen- nu må vi se om jeg kan finde ud af det!

4 kommentarer:

VillaVillaKulla sagde ...

Det ser dejligt og hyggeligt ud søde.

Heidi sagde ...

Hvor er den bare sød den hund, man kan jo næsten ikke andet end at blive forelsket i den =)

Mette Lykke sagde ...

Det er dejligt ud.
I morgen skal Sofus og jeg i skoven og hente gran, mos og røde bær.
Sød hund.
Det glæder mig du kunne lide stjernen. Og sæberne er rigtig lækre..

MissMuffin sagde ...

Lotte, det var også hyggeligt- selvom jeg måtte en tur på røven fordi der var så glat:)

Heidi, han er simpelthen så sød, den sødeste hvalp mor har haft indtil nu!
Han er stadig til salg og kan ses på www.wrinklehouse.dk:)

Mette, det er også en rigtig god tur, hvor du går gennem skoven, ned over stranden og tilbage over noget hede- så langt gik vi dog ikke med den lille hund...
Stjernen passer perfekt ind øverst på grenen:)