mandag den 30. november 2009

Man har vel lov at håbe:)


9 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

He he... En lille opfordring til kæresten ;)Så må vi håbe at han kommer forbi! MetteSofie

MissMuffin sagde ...

MetteSofie, det er da nissen der kommer forbi, ikke Kristian:P

Irene sagde ...

Hvem det nu er som kommer forbi, lad sokken blive fyldt :-)

Piskeriset sagde ...

Pas nu på, du ikke lover noget, du ikke har lyst til at holde! Tænk på, at det er en hel måned uden at drille kæresten - jeg ville ikke kunne holde til det! :-D

MissMuffin sagde ...

Irene, det kunne ikke siges bedre:)

Piskeris, jeg har valgt at se helt anderledes på det. Hvis jeg pludseligt stopper med at drille Kristian vil han bar blive bekymret for om der er noget galt og det vil jo ikke være fair. Så jeg driller ham stadig, men måske en prøver jeg også være sød bar engang imellem:)

Anette sagde ...

Selvfølgelig har man da det :P

VillaVillaKulla sagde ...

Bankmanden fortalte til aften, at han havde snakket med nissen om i morgen, så jeg venter spændt :)

Grith sagde ...

Hvor er den fin - tror også jeg vil hænge en op, i håb om at der skulle falde noget ned i den.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Anette, Nissens hjælper er bar ikke så begejstret for tanken herhjemme:)

Charlotte, det lyder fornuftigt! Nissens hjælper herhjemme er ikke særligt begejstret, så jeg tvivler på julemanden kommer forbi særligt mange gange:)

Grith, det skader aldrig at prøve vel:)