onsdag den 4. november 2009

En paraply er ikke til hjælp idag..

Hold da fast der blæser her til morgen! Havde jeg vidst der skulle storme sån og komme lidt regn samtid med, så havde jeg forsøgt at tage en fridag! Det her vejr passer lige til at blive i sengen hele dagen:)
Huer, vanter og halstørlæder skal hvertfald findes frem, så jeg ikke blæser væk:)
Igår blev der snakket om, at der var mulighed for sne. jeg er spændt på at se om der falder så meget som et fnug:)
I aften skal jeg ind og spise med Salling-tøserne og det glæder jeg mig til som vanligt. Det dejligt at vi har en fast mødedato og at alle altid kan få det til at passe..

14 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Ja for sutten hvor det blæser koldt, Skraldemanden kommer i dag, så Sofus og jeg har lige været ude, og stille bøtten frem..
Sofus havde ingen problemer med at finde ind igen..

MissMuffin sagde ...

Ema kan sjovt nok godt lide blæsevejr(så længe hun ikke får vinden i måsen). Hun bliver så fjollet af det..
Men der er godt nok koldt!

Lone sagde ...

Nu sidder jeg og ler af dit svar til Mette Lykke - at Emma ikke kan lide at få vinden i måsen :O
Det må også være pinligt at gå og vise mås på gaden, når man er en fin lille pige-pekingeser :)

Rigtig god fornøjelse i aften, MissMuffin :-)

MissMuffin sagde ...

Det er bar lidt besværligt at skulle planlægge gåturen efter vindretningen, for får hun vinden i måsen sætter hun sig ned:)
Du har nok ret i, at det er noget med værdigheden at gøre:)

Ha en god dag Lone..

Karin Grøn sagde ...

Vi er lige ved at blæse væk her i Søraa. jeg tror ikke jeg har oplevet en østenstorm af den her kaliber i mange år. Vores skorsten tuder når jeg fyrer i brændeovnen og gulvet er iskoldt. Lad endelig paraplyen blive hjemme- ellers går der helt sikkkert Mary Poppins i den med din kropsvægt--- ha ha- ser dig lige flyve over Aalborgs tage med en røde paraply. Lyder hyggeligt med gamle arbejdskolleger, som jeg formoder det er

Annette sagde ...

I behøver altså ikke at sende den storm herned, lige nu er der regn og meget af det, men ingen blæst. Jeg havde faktisk tænkt mig, at jeg ville cykle ind til Tilburg for at handle, men lad os nu se...
Jeg kan lige forestille mig, at du er nødt til at tage hensyn til vindretningen, når du går tur med skønne Emma og hvordan hun reagerer når hun har medvind ☺

Pernille på 1. sagde ...

her blæser det også for vildt, luften er så kold så jeg tror at der kommer slud i løbet af dagen, så jeg skal vist have fundet vanterne frem :)

Knus

Grith sagde ...

Hvor er det bare en fed paraply du har et billede af.

Det er også dårligt vejr her i KBH - så tror bare vi bliver inde i dag.

Igår var vi på en 3 timers tur. Jeg var så kold - tilsidst havde jeg bare lyst til at lægge mig i barnevognen også. Der var dejligt varmt.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Karin, der er godt nok også tryk på idag! Værst er, at klappen postkassen banker derud af, det giver altså en del larm..
Uha, det vidst noget af en paraply jeg skal have fat i hvis jeg skal flyve nogen steder- og jeg ville dø af skræk, haha:)
Ha en god dag:)

Åha Annette, vi vil ellers så gerne af med den:)
Ja, hende Emma er mere til modvind, men den får hende også til at se så slank ud:)
ha en god dag- og en god vindfri cykeltur:)

Pernille, heroppe nordpå skulle vi vidst gå fri af slud, men til gengæld har vi så fået lidt ekstra vindstyrke!
Jeg har hvertfald hue og vanter fundet frem:)

MissMuffin sagde ...

Grith, den er nemlig lidt sjov- hvor ville man være fin med den og røde gummistøvler:)
Hmm, jeg tror folk ville kigge lidt hvis du forsøgte at komme med op i barnevognen:) Men bliv i nu endeligt inde idag, der er ikke vejr til at gå nogen steder!

Lone sagde ...

Åh, hvor har jeg fået en god latter, imens jeg har læst om din og Emmas tur i vejrliget :O
Jeg kan godt følge Emma-pigen. Det er smartere at gå i modvind, som gør slank, end at gå i rygvind med bar mås :-))

Anette sagde ...

Her blæser og sner/regner det også. Det er rigtig koldt...

Sabrina sagde ...

Haha... stakkels Emma. Du må finde planlægge ruten nøje i dag. Her blæser det også helt vildt og så skifter mellem regn og slud. Is koldt og kedeligt.. Havde det så bare været sne alene, så vi bl.a. slap for det våde tøj...

MissMuffin sagde ...

Lone, hun har sine ideer, det skal man ikke være i tvivl om:)

Anette,her er det vidst kun iskold vind og en smule regn, men det er nu heller ikke særligt spændende..

Sabrina, vi fik overstået gåturen i nogenlunde god ro og orden:)Jeg hader blæsevejr, især når der også kommer regn med ned...