mandag den 23. november 2009

Haj-fodring:)

Emma elsker ost:)

Hvorfor kunne weekenderne ikke godt være 3 dage? 2 er ikke nok:)
Idag kan jeg jo egentligt holde fri til middag, men jeg tror min gruppe vil have vi bliver et par timer og arbejder på vores projekt...
Jeg vil nu hellere bar hjem, for skolens computere er så skrækkeligt langsomme, at jeg synes de er spild af tid at arbejde på...
Når jeg kommer hjem kommer den hvertfald til at stå på rengøring, for den "glemte" jeg sørme igår. Jeg skal også have handlet marcipan og mandler, for sidst på ugen går jeg igang med jule-bagningen:)

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Haha, skønt billede af Emma ;-) Men der er ikke noget så træls som langsomme computere.
Ha' en god da, MissMuffin, selv om den kommer til at stå på rengøring senere :)

Grith sagde ...

Det er nemlig rigtigt træls med computere der ikke vil følge med.

Vi skal også igang med bagningen i næste uge. Det bliver så hyggeligt.

Hav en god dag selv om det står på rengøring.

Knus Grith

Annette sagde ...

Åh, den dejlige Emma, hun er altså en charmetrold. Held og lykke med rengøringen, ikke ligefrem det sjoveste at skulle bruge dagen på, men af og til er vi jo nødt til at gøre det.

MissMuffin sagde ...

Madame, jeg har godt nok heller ikke tålmodighed til sån noget, så jeg laver det meste skolearbejde hjemme!
Ha en god aften:)

Grith, det er nemmeligt hyggeligt og så skal der bar gang i julemusikken:)
Ha en god aften:)

Annette, du er lidt forelsket i hende Emma, men hun er nu også bedårende når hun vil:)
Rengøring skal der jo til, så der var ikke andet at gøre end at få det overstået:)

MetteSofie sagde ...

Jeg husker det alt for godt, fra jeg var elev... Det ender alligevel med, at man tager senere hjem fra skole uden noget større resultat pga. computerne..
-Så hellere tidligt hjem!!
Skønt billede af Emsen :)
Knus MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Jaa, men de piger jeg kører med er ikke helt kommet til den konklusion endnu, så jeg må pænt vente- eller tage bussen, men det gider man jo ikke når det bar pisser ned:)