mandag den 9. november 2009

Fødselsdag med lækker kage...

Så er fødselsdagen slut for mit vedkommende, for det var med en tidlig start, da "Moster Sofies" lille "nevø" Milo var med og han har jo en sengetid der skal overholdes..
Milos mor havde medbragt denne skønne kage, med hindbærmousse og nutella-smørcreme. MUMS! Jeg skal da vidst snart prøve at kaste mig over sån et projekt her selv, for jeg fik en rigtig god vejledning idag og det lyder jo overskueligt...
Det lykkedes desværre mig at få hældt et halvt krus te udover skøndheden, det var ikke så godt!

Så nu vil jeg synke ned i sofaen sammen med en meget pruttende pekingeser og slappe af for resten af aftenen. Imorgen kalder arbejde igen:)

10 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

den er godt nok sød den kage. det kan du sagtens finde ud af :)

MissMuffin sagde ...

Jeg overvejer hvertfald at jeg snart skal kaste mig ud i sån et projekt- men lad os nu li vente til efter jul:)

Madame sagde ...

Sikke en flot kage og det lyder bare vildt lækkert, hvad der er indeni!
Jeg vil ønske dig en god arbejdsdag og sender et klem til den pruttende pekingeser :-)

Grith sagde ...

Med alt det du kan bliver det da intet problem at lave sådan en kage.

Du skal da bare kaste dig ud i det.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Det var så lækkert Madame, så nu håber jeg at hun sender migh opskrifterne så jeg selv kan prøve:)
Ingen klem til hende Emma, så kommer der vidst først luft ud:)
God dag:)

Grith, jeg ved ikke om jeg har tålmodighed til sån et projekt og det kræver jo også lidt udstyr, som ikke er helt billigt...

Mette Lykke sagde ...

jeg er sikker på du kan lave en sådan fin kage, du er jo så dygtig i køkkenet. Og måske du har en opskrift i af dine mange kogebøger .
Stort smil..
Kan se du har købt Camilla Plums julebog..er den god ?

MissMuffin sagde ...

Jeg tror jeg ligger inde med opskrifter på både bundene og mousse, nu skal jeg bar have lokket opskriften på Nutella-cremen ud af Pernille...
Jae, den er udemærket. Det er meget solid mad hun laver og det er måske ikke lige mig. Der er til gengæld mange gode oplysninger om julens ingredienser og traditioner...

Annette sagde ...

Wauw for en kage og så med Nutella smørcreme, jeg håber at du publicerer opskriften når engang du når så langt ☺
Hav en fortsat rigtig god (arbeds) dag

Irene sagde ...

Mums hvor er den sød den kage, enkel og fin...
Sådan en kan du sagtens lave, du er jo ret dygtig i et køkken kan man se fra dine andre indlæg...
Du behøver ikke købe en masse udstyr, du kan nemt lave noget uden...
Knus Irene

MissMuffin sagde ...

Annette, det kan du tro jeg skal gøre:) Det var noget rigtig lækkert fyld, uhm...

Irene, det siger du godt nok...
Jeg har bar ikke verdens største tålmodighed, så jeg kan være lidt bekymret for om jeg gider i længden- og bliver jeg bidt af det ender det sikkert som en dyr hobby, haha...
Men nu skal det prøves engang her når julebagningen er overstået:)